Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

Οι Εβραίοι είναι υπάνθρωποι (με τη σφραγίδα του νόμου).

Από TvXS

Αθώος κρίθηκε από το Πενταμελές Εφετείο Πλημμελημάτων της Αθήνας ο δικηγόρος Κώστας Πλεύρης, ο οποίος δικάστηκε σε δεύτερο βαθμό, για παράβαση του αντιρατσιστικού νόμου, εξαιτίας των όσων αναφέρει στο βιβλίο του με τίτλο «Οι Εβραίοι. Όλη η αλήθεια».

Το δευτεροβάθμιο δικαστήριο τον έκρινε ομόφωνα αθώο για το αδίκημα της προτροπής σε ρατσιστική βία και κατά πλειοψηφία (4-1) αθώο για το αδίκημα της προσβολής σε βάρος των Εβραίων.

Πρωτοδίκως, ο κ. Πλεύρης είχε καταδικαστεί, κατα πλειοψηφία, σε ποινή φυλάκισης 14 μηνών με αναστολή.


Άντε, όσο πάνε και καλυτερεύουνε τα δικαστήρια.

9 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger tsok είπε...

Διάκριση εξουσιών και κλάιν μάιν...
Ε ρε Μοντεσκιέ που τους χρειάζεται

Κυριακή 29 Μαρτίου 2009 στις 12:48:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Μοντεσκιέ; Ροβεσπιέρο θέλουνε!

Κυριακή 29 Μαρτίου 2009 στις 8:42:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger xomeritis είπε...

The curious case of the greek judiciary (στο στυλ του Benjamin Button).

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009 στις 6:48:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

έχει διαβάσει κανείς σας το βιβλίο?

ή έστω το νόμο βάσει του οποίου παραπέμφθηκε? αμφιβάλλω...

ήταν θέμα χρόνου να αθωωθεί, γιατί οι κατηγορίες δεν έστεκαν!

είναι τιμή για τους δικαστές που δεν κατατρομοκρατήθηκαν από τις επιστολές διαμαρτυρίας που έστελναν μαζικά οι εβραίοι σε πρωθυπουργό, κανάλια κλπ.

Κυριακή 5 Απριλίου 2009 στις 12:10:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Ναι, το έχω διαβάσει το "όλη η αλήθεια". Και τους "Κίναιδους" επίσης, επ' ευκαιρία. Δε θα σου πω οτι τα διάβασα χωρίς προκατάληψη. Τα βιβλία ενός ανθρώπου που με αποκαλεί μίασμα και ασθένεια της Ελληνικής κοινωνίας δεν μπορώ να το διαβάσω με "ανοιχτό μυαλό". Άσε που θέλει να με βάλει να φτιάχνω δρόμους. Αν αυτή δεν είναι σαφής δολοφονική πρόθεση (για τους οδηγούς που θα χρησιμοποιουσαν το δρόμο που θά 'χα φτιάξει εγώ) δεν ξέρω τί είναι τέτοια.

Τον νόμο τον έχεις διαβάσει εσύ; Κι αν τον διάβασες, είσαι νομικός και τον διάβασες με την αντίληψη ενός νομικού, ή με την αντίληψη ενός Έλληνα σε πολιτική συζήτηση καφενείου; Τα δικαστήρια μια φορά δεν μπορούν να λειτουργούν σαν καφενεία! Εμένα η αντίληψή μου είναι οτι το πνεύμα του νόμου εμποδίζει την παρακίνηση σε βία. Εσύ τί κατάλαβες;

Επίσης, πριν συνεχίσεις και με αναγκάσεις να σβήσω τα σχόλιά σου χωρίς να ξέρεις γιατί, διάβασε εδώ τους κανονισμούς του μπλογκ, για να είσαι προετοιμασμένος.

Κυριακή 5 Απριλίου 2009 στις 1:05:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

1) δημοσιευτούν δε δημοσιευτούν αυτά που γράφω ... δε θέλω να συνεχίσω αλλά ... καταλαβαίνεις τι εννοώ.

2) είμαι δικηγόρος και πήγα και στο δικαστήριο να παρακολουθήσω (στον πρώτο βαθμό), οπότε καμία σχέση με καφενεία, στα οποία έτσι και αλλιώς δε συχνάζω.

3) αν σε αυτά που γράφει ο Πλεύρης για ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ Εβραίων (μικρή ή μεγάλη, πάντως δε γενικολογεί το βιβλίο) βρίσκεις τον εαυτό σου μέσα, τότε 2 τινά συμβαίνουν: α) το διάβασες όντως με προκατάληψη ή β) ανήκεις όντως σε αυτούς που η θρησκεία τους επιβάλλει να αποκαλούν την Παναγία π...@, θεωρούν ότι οι μη εβραίοι είναι ζώα, γράφουν αφιερώσεις πάνω στα βλήματα πριν αυτά πλήξουν αμάχους Παλαιστινίους και θεωρούν τη δολοφονία της Rachel Corry ατύχημα (ευτυχώς έχουμε και μία πλατεία στην Αθήνα να μας θυμίζει ότι ήταν στυγνή δολοφονία και όχι ατύχημα).

4) Η κυβέρνηση του Ισραήλ, από το 48 ως σήμερα, έχει κάνει το λαό του να είναι μισητός απ' όλη την ανθρωπότητα, χωρίς να φταίει ο ίδιος ο λαός στο σύνολό του. Λοιπόν, μια και μιλάς για παρακίνηση σε βία, ποιος πιστεύεις ότι ευθύνεται στην ενδεχόμενη παρακίνηση σε βία: αυτός που κάνει κάτι ή αυτός που το αποκαλύπτει?

Κυριακή 5 Απριλίου 2009 στις 2:20:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Παρακινεί σε βία αυτός που παρακινεί σε βία- όχι αυτός που την ασκεί, ούτε αυτός που την "αποκαλύπτει". Η άσκηση βίας είναι άλλο έγκλημα από την παρακίνηση σε αυτή. Δικηγόρος είσαι, τα ξέρεις αυτά, μη με βάζεις εμένα να στα λέω.

Σου ανέφερα το "Κίναιδοι". Γιατί νομίζεις οτι με αφορά προσωπικά το "Εβραίοι"; Δεν ξέρω πώς βρέθηκες εδώ αλλά ίσως θα σε βοηθούσε να ρίξεις μια ματιά τριγύρω πρώτα, για να ξέρεις με ποιάν μιλάς, όχι τίποτ' άλλο.

Τώρα, εσένα απ' ό,τι καταλαβαίνω σε πειράζει που οι Ισραηλινοί σφάζουν τους Παλαιστίνιους. Δηλαδή αν δεν ήταν το Παλαιστινιακό, εσύ κι ο Πλεύρης δε θα είχατε πρόβλημα με τους Εβραίους, έτσι; Κι εσύ προσωπικά μόνο με το κράτος του Ισραήλ έχεις πρόβλημα- όχι με τους Εβραίους γενικά, δε φταίει σε τίποτα ο λαός στο σύνολό του.

Ο Πλεύρης βέβαια στο βιβλίο του δεν μιλάει για Ισραηλινούς, ούτε για σιωνιστές, ούτε για τίποτα μειοψηφίες ή πλειοψηφίες που λες. Μιλάει για Εβραίους, γενικώς κι αορίστως. Αυτούς λέει οτι είναι υπάνθρωποι κι αυτούς λέει να στέλνουνε στο εκτελεστικό απόσμασμα εντός 24ώρου επειδή μονο έτσι καταλαβαίνουνε.

Σε πειράζει λες επίσης, που οι Εβραίοι "θεωρούν όλους τους άλλους λαούς ζώα" (κατά Πλεύρην). Οι ναζί θεωρούσαν όλους τους άλλους λαούς untersmenchen. Αυτό; Σε πειράζει; Γιατί ο Πλεύρης γουστάρει κάργα.

Τις εξυπνάδες για το αν σ' ενοιάζει να σε δημοσιεύσω ή όχι, κόφτες- εσύ ήρθες εδώ και άρχισες την κουβέντα και την συνεχίζεις. Άρα σ' ενοιάζει και σε παρανοιάζει. Πρόσεχε πως μου μιλάς γιατί ούτε να με προσβάλλουνε ανέχομαι.

Έχεις μία ευκαιρία να με πείσεις οτι δεν είσαι βλαξ. Φρόντισε να την εκμεταλλευτείς.

Κυριακή 5 Απριλίου 2009 στις 6:56:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

1) "Η άσκηση βίας είναι άλλο έγκλημα από την παρακίνηση σε αυτή".

Σωστά, αν κάποιος υφίσταται βία από μια ομάδα, επειδή ο ίδιος προκαλεί βία σε μια άλλη, φταίει αυτός που προκαλεί πρώτος βία (και μετά την υφίσταται), όχι αυτός που την αποκαλύπτει. Και πιο συγκεκριμένα, οι Εβραίοι υφίστανται βία γιατί εδώ και εκατοντάδες χρόνια, την προκαλούν με τη συμπεριφορά τους. Φταίει λοιπόν η ίδια η συμπεριφορά τους, όχι ο Πλεύρης και ο κάθε Πλεύρης που αποκαλύπτει ποια είναι αυτή η συμπεριφορά τους και πού εδράζεται. Το 149κάτι οι Ισπανοί έδιωξαν όλους τους Εβραίους από την Ισπανία, για να τους ακολουθήσουν λίγο αργότερα οι Πορτογάλλοι και έπειτα οι Άγγλοι (!!!) με παραδειγματικά προγκρόμ. Δε ζούσε ο Πλεύρης τότε ούτε τρελάθηκαν ξαφνικά οι λαοί εναντίον ενός λαού μόνον. Άρα κάτι φταίει στη συμπεριφορά τους. Και όποιος ενδιαφέρεται για το θέμα, γνωρίζει τι είναι αυτό.

2) "Κι εσύ προσωπικά μόνο με το κράτος του Ισραήλ έχεις πρόβλημα- όχι με τους Εβραίους γενικά, δε φταίει σε τίποτα ο λαός στο σύνολό του."

Αυτό το ξεκαθάρισα από την αρχή, ότι ο λαός στο σύνολό του δε φταίει. Γιατί το παραλείπεις? Το λέει και ο Πλεύρης εξάλλου στο βιβλίο του, αναφερόμενος στις δεκάδες ισραηλινές οργανώσεις που είναι εναντίον της πολιτικής του Ισραήλ. Να είσαι παραπάνω από σίγουρη γι' αυτό ότι με το λαό γενικά δεν έχουν πρόβλημα ούτε οι μουσουλμάνοι καν αλλά ούτε και εγώ. Η κολλητή μου είναι Εβραία και μία πρώην γκόμενά μου ήταν πάλι Εβραία. Πρόβλημα έχω με όποιον αντιστατεύεται την ευημερία του έθνους που ανήκω και οι Εβραίοι σ' αυτό δεν έχουν καλά δείγματα γραφής (Kissinger, Ταλμούδ, συζητάμε επ' αυτών αν επιθυμείς).

3) "Ο Πλεύρης βέβαια στο βιβλίο του δεν μιλάει για Ισραηλινούς, ούτε για σιωνιστές, ούτε για τίποτα μειοψηφίες ή πλειοψηφίες που λες. Μιλάει για Εβραίους, γενικώς κι αορίστως."

Κάνεις μεγάλο λάθος. Ξεκαθαρίζει από την αρχή ότι μιλά για τους Σιωνιστές, γι' αυτούς που πιστεύουν και επιδιώκουν την πραγμάτωση των Ταλμούδ και των όσων επαίσχυντων γράφονται εναντίον των άλλων λαών και ειδικά των Ελλήνων στα ιερά τους βιβλία. Σε κάποια από τις εκπομπές του (διαθέσιμη στο youtube) μιλά με εγκωμιαστικά λόγια για το Μαρδοχαίο Φριζή, Έλληνα Εβραίο, στρατηγό που έπεσε μαχόμενος για την Ελλάδα στο Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο. "Τον τιμούμε, του βγάζουμε το καπέλο" ήταν τα ακριβή του λόγια. Θα κοιτάξω να βρω το link.

4) "Σε πειράζει λες επίσης, που οι Εβραίοι "θεωρούν όλους τους άλλους λαούς ζώα" (κατά Πλεύρην). Οι ναζί θεωρούσαν όλους τους άλλους λαούς untersmenchen. Αυτό; Σε πειράζει; Γιατί ο Πλεύρης γουστάρει κάργα".

Δε γουστάργει κάργα. Η αλήθεια είναι ότι η στάση του Πλεύρη απέναντι στη ναζιστική Γερμανία είναι λίγο διφορούμενη, γι' αυτό το λόγο του είχα στείλει και σχετική επιστολή. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που έχει καταφερθεί εναντίον του ναζισμού για τα κακά που προξένησαν στον Ελληνισμό. Υπάρχει στο youtube το σχετικό υλικό.

Οι Εβραίοι θεωρούν τους μη Εβραίους ζώα, όχι κατά Πλεύρη αλλά κατά τα ιερά τους βιβλία!!! Αυτό δεν το αρνήθηκαν και στο δικαστήριο που πήγα και τους έγινε η σχετική ερώτηση!! Όσον αφορά εμένα, σου είπα και παραπάνω ότι αποστρέφομαι οποιονδήποτε στρέφεται κατά του Έθνους που ανήκω και των ναζί συμπεριλαμβανομένων. Όμως οι ναζί πλήρωσαν και με τις ζωές τους και με δισεκατομμύρια μάρκα το τι προξένησαν. Και η απειλή τους έπαυσε. Οι εβραίοι πότε θα πληρώσουν γι' αυτά που έκαναν σε όλη την ανθρωπότητα και ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ να κάνουν?

Κυριακή 5 Απριλίου 2009 στις 10:10:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Βλέπεις όμως οτι κι εσύ, όπως κι ο Πλεύρης, ενώ λέτε οτι δεν σας πειράζουν γενικώς οι Εβραίοι σα λαός, αλλά η πολιτική του κράτους του ισραήλ, τελικά πάλι για τους Εβραίους σα λαό μιλάτε όλη την ώρα, κι όχι για το κράτος του Ισραήλ. Ας πούμε, εσύ λες "Οι εβραίοι πότε θα πληρώσουν..." και λες για τους διωγμούς τους στο παρελθόν, όταν βέβαια δεν υπήρχε κράτος του Ισραήλ, οτι καλώς γινήκανε, ή τους ταυτίζεις με τη θρησκεία τους κλπ. Ο δε Πλεύρης, μιλάει πού και πού για "Σιωνιστές" και "Ισραήλ" μόνο για να διανθίσει το λόγο του, επειδή αν κοπανάει συνέχεια το "Εβραίοι, Εβραίοι" ακούγεται μονότονος, αλλά και πάλι τα χρησιμοποιεί ως συνώνυμα. Δε βλέπω δηλαδή στην πράξη να κάνετε τη διάκριση ανάμεσα στην πολιτική του Ισραήλ ως κράτους και τους Εβραίους ως εθνότητας που λέτε οτι κάνετε- άρα την αναγνωρίζω ως προσχηματική.

Για το θαυμασμό του Πλεύρη στα SS και γενικά στους Ναζί, όχι, δεν είναι καθόλου διφορούμενος- απλώς του την είπανε ακόμη κι οι δικοί του και τώρα προσπαθεί να μαζέψει τ' αμάζευτα.

Όλα αυτά που λέτε εσύ κι ο Πλεύρης, κι άλλοι, για τους Εβραίους είναι παράλογα: στερούνται λογικής και πέφτουν σ' αντιφάσεις και λογικές πλάνες. Αν έχεις πείσει όντως τον εαυτό σου οτι οι Εβραίοι φταίνε για όλα αυτά τα φανταστικά που τους καταλογίζετε, αυτό είναι λάθος της λογικής σου. Δεν είναι δυνατόν οι Εβραίοι να φταίνε για όλα τα κακά της μοίρας μας, ούτε και κανείς άλλος μόνος του- και βέβαια δεν είναι απόδειξη για τέτοιο πράμα οτι "όλοι το ξέρουνε". Αυτό αποδεικνύει απλώς οτι "όλοι" είναι αντισημίτες. Επίσης "όλοι λένε" οτι οι ομοφυλόφιλοι είναι άρρωστοι- αυτό τί αποδεικνύει, οτι έχουνε δίκιο επειδή είναι πολλοί;

Λες ας πούμε "δεν τρελλάθηκαν ξαφνικά οι λαοί εναντίον ενός λαού μόνον. Άρα κάτι φταίει στη συμπεριφορά τους". Οι "λαοί" που λες εδώ, είναι οι άνθρωποι που ζούσαν στην Ευρώπη το Μεσαίωνα. Τρελλοί μπορεί να μην ήτανε, δεν ήταν όμως και ιδιαίτερα γνωστικοί- έτσι για ένα "λαϊκίστικο" παράδειγμα να σου θυμίσω οτι κυνηγούσαν και μάγισσες, για χόμπυ. Γενικώς στην πλειοψηφία τους ήταν φοβισμένοι άνθρωποι, φτωχοί κι αγράμματοι, και πάνω απ' όλα προληπτικοί. Σοβαρά περιμένεις να δεχτώ τις προλήψεις τους γι' απόδειξη της ανάγκης εξόντωσης ενός λαού; Ε, όχι δα.

Όσο για τα στοιχεία του Πλεύρη, αν θες να μάθεις αλήθεια ιστορία και τί κακό κάνανε ή δεν κάνανε οι Εβραίοι στο Ελληνικό έθνος, γιατί δεν διαβάζεις καλύτερα την Ιστορία του Ελληνικού Έθνους; Καί τον πατριωτισμό σου θα τονώσει καί είναι γραμμένη με αγάπη προς την πατρίδα του συγγραφέα, κι όχι με μίσος προς όλους τους άλλους λαούς, όπως τα άθλια πατσαβούρια του -διανοητικά υπανάπτυκτου- Πλεύρη. Σταματάει βέβαια πριν το σαράντα. Αλλά γι' αυτό ακριβώς είναι ενδιαφέρον να δεις αν γράφει κάτι για το κακό που κάνανε οι Εβραίοι στους Έλληνες.

Δευτέρα 6 Απριλίου 2009 στις 1:16:00 π.μ. EEST  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα