Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Τη βία πολλοί ηγάπησαν, το ξύλο ουδείς.

(Σκηνή από την πολιτική ζωή της χώρας)

Από το tvxs.gr:



Εδώ και δυόμισυ χρόνια, από την εποχή της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, χρονολογείται ουσιαστικά η νέας μορφής εμφάνιση του παρακράτους στην χώρα μας. Στις διαδηλώσεις που ακολούθησαν την δολοφονία υπήρξε μιά διάχυτη βία,που στόχο είχε την τρομοκράτηση του κόσμου, ώστε να μην κατεβαίνει στις διαδηλώσεις, φοβούμενος έιτε την βία των κουκουλοφόρων, είτε την βία των δυνάμεων καταστολής, που ψέκαζαν τον κόσμο με δακρυγόνα, εν είδει νέου αντικουνουπικού.

Πολλοί ήταν αυτοί τότε-και από τον χώρο της Αριστεράς- που απέδωσαν αυτά τα περιστατικά στον χώρο των αναρχικών και των αντιεξουσιαστών, καθώς οι κουκουλοφόροι από εξωτερική εμφάνιση παρέπεμπαν σε νεολαίους αυτού του χώρου. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο χώρος αυτός να στοχοποιηθεί στο σύνολό του και έκτοτε η λέξη κουκουλοφόρος να παραπέμπει στα μάτια της κοινωνίας εκεί.Κι ο ίδιος βέβαια αυτός ο χώρος τότε δεν έκανε κάποια κίνηση για να διαφοροποιήσει την σταση του από την τυφλή βία, μέχρι τουλάχιστον την δολοφονική επίθεση στην ΜΑΡΦΙΝ.





Το παραπάνω άρθρο είτε απευθύνεται σε παντελώς άσχετους, είτε γράφτηκε από τη σκοπιά ενός παντελώς άσχετου. Να σου πώ τί λέει; Λέει: "Εγώ είμαι γαύρος και χτες είδα 30 άτομα με κόκκινα κασκόλ να σπάνε το σύλλογο του βάζελου. Είδες τι κάνουνε τα παλιοχανούμια;"

Από ποιό πολιτικό χώρο ξεκινάει μια δράση φαίνεται από το στόχο της (αν και πλέον όλοι περιμένουνε να δούνε πώς θα γράψει στο φακό για να πάρουν την ευθύνη ή να τα ρίξουν στους από 'κει). Ας πούμε, η δράση στο πέμπτο προχτές, δεν ήταν ακροδεξιοί, γιατί αυτοί δεν βαράνε τους μπάτσους (ούτε κι οι μπάτσοι αυτούς). Η φωτιά στη λαϊκή δε χρειάζεται να είναι ατύχημα: οι έμποροι της λαϊκής είναι αρουραίοι νοικοκυραίοι που λοιώνουν στη δουλειά τους μετανάστες (διάβαζε πρόσφυγες) στους κάμπους κλπ άρα γιατί να μην τους κάψουνε κι αυτούς; Δε χρειάζεται να ψάχνεις για προβοκάτσια και συνωμοσίες, και να σφάζεσαι με τον Όκκαμ. Αυτή η επιμονή των ήπιων αντιεξουσιαστών (ναι, ξέρω) να τα ρίχνουνε στους προβοκάτορες κάθε φορά που τους ξυνίζει κάτι που κάνανε οι ήρωές τους, έχει καταντήσει ανέκδοτο.

Ξεκινάει από τη χλιαρή στάση σε σχέση με τη βία- αλλά και με όλα γενικά. Πρέπει να καταλάβει ο "χώρος" που είναι με "τους πιτσιρικάδες", οτι δεν μπορείς να υποστηρίζεις την αντίδραση στην εξουσία μόνο με το ένα κωλομέρι. Δεν μπορείς να είσαι λίγο αναρχικός, λίγο ανεξουσιαστής, λίγο βίαιος, όπως δεν μπορείς να είσαι λίγο έγκυος. Δεν μπορείς να είσαι λίγο υπέρ της δημοκρατίας και λίγο υπέρ της κουκούλας και του καδρονιού.

Και δεν μπορείς γι' αυτό ακριβώς το λόγο: επειδή ο καθένας μπορεί να βάλει την ίδια κουκούλα και να κάνει ό,τι του καυλώσει. Ο καθένας μπορεί να κατεβάσει μια τζαμαρία και μετά να τα φορτώσει σ' όποιον δεν γουστάρει. Ε ναι. Το '90 τα φορτώναμε στην Αλβανική μαφία, τώρα τα φορτώνουμε στους ακροδεξιούς ή τους χουλιγκάνους της Μεσολογγίου. Και μετά τρέχα γύρευε να βρεις ποιός και γιατί. Αυτός είναι ο σκοπός της μάσκας, να μην ξέρεις από πού σου ήρθε.

Μπορείς όμως να πάρεις σαφή στάση; Πάω στοίχημα οτι ποζάρεις με την κουκούλα στον καθρέφτη του μπάνιου σου, αλλά έχεις το νεφρό να σταθείς επώνυμα και με άδεια χέρια μπροστά στη βία του κράτους; Πρέπει να σταθείς επώνυμος γιατί αν κρύβεσαι πίσω από κουκούλες και ψευδώνυμα, το κράτος απλά θα δει οτι το φοβάσαι και θα συνεχίσει όπως γουστάρει. Πρέπει να σταθείς με άδεια χέρια γιατί όταν σηκώσεις όπλα νομιμοποιείς τη βία εναντίον σου (θα τις φάς ούτως ή άλλως). Πρέπει να σταθείς ειρηνικά και με ακάλυπτο πρόσωπο για να διαχωρίσεις τη θέση σου καθαρά και ξάστερα καί από τους ροπαλοφόρους καί από τους κουκουλοφόρους και να μην αφήσεις κανένα περιθώριο για προβοκάτσια, από κανέναν.

Διαφορετικά, κάθε μισόκωλη καταδίκη της βίας, ανάλογα με το από πού προέρχεται και τί σκοπό έχει, είναι άχρηστη. Και πώς θα εξηγήσεις γιατί είναι καλύτερη η βία των δικών μας από τη βία των δικών τους; Γιατί; Γιατί είναι καλύτερο να σε κάψει ο αναρχικός παρά να σου ανοίξει το κεφάλι ο φασίστας; Γιατί πρέπει να διαλέξω ανάμεσα στους επαγγελματίες τραμπούκους και τους ερασιτέχνες; Κανένας ρε να μη βαράει κανένα. Στο βάθος πλακώνεστε για το προνόμιο να βαράτε εμένα.

8 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Christophorus είπε...

Προσυπογράφω ασμένως και αγρίως.

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011 στις 9:30:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger aizen999 είπε...

μα σε παρακαλω αμα δε ριχνουμε και κανα ξυλικι που και που πως θα βγαζουμε τα απωθημενα μας :P

Τρίτη 17 Μαΐου 2011 στις 12:10:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Anonymous ΣΚΑΛΟΥΜΠΑΚΑΣ είπε...

''οι έμποροι της λαϊκής είναι αρουραίοι νοικοκυραίοι που λοιώνουν στη δουλειά τους μετανάστες (διάβαζε πρόσφυγες) στους κάμπους κλπ άρα γιατί να μην τους κάψουνε κι αυτούς;''
Το σκεφτηκες πολυ για να το πεις αυτο?Βασικα εχεις αποδειξεις γιαυτο που λες?Δηλαδη για να καταλαβω,εκρινες ενα ολοκληρο επαγγελματικο τομεα,απτους μεγαλυτερους στη χωρα μας,ετσι φασιστικα χωρις επιχειρηματα και αποδειξεις?Η γενικη ιδεα του αρθρου σου ειναι οτι πρεπει να προσεχουμε τις προβοκατσιες απο οπου και να προερχονται οταν εσυ στο κειμενο σου κανεις προβοκατσια,καλα για ηλιθιους μας περνας?Δε ντρεπεσαι λιγακι λεω εγω,απο αυτο και μονο που ειπες φαινεται οτι εισαι κατευθυνομενο ατομο οποτε η ''δηθεν'' αντικειμενικοτητα σου παυει να υπαρχει,αν εχεις καποια τιμη μεσα σου παρε θεση,βγαλε τη κουκουλα οπως λες και στο αρθρο σου και αντιμετοπισε μας καταματα....

Τρίτη 17 Μαΐου 2011 στις 7:54:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Για να δούμε, θα κάνω μια προσπάθεια να φερθώ κόσμια.

Αγαπητέ Σκαλούμπακα, άδικα σκαλώνεις. Το κομμάτι που τσιτάρεις είναι καθαρός σαρκασμός. Σκοπός του είναι καθαρά να καταδείξει την ειρωνία που ενέχει η δράση των κουκουλοφόρων, που κανονικά θα έπρεπε να είναι με τους εργάτες της λαϊκής αλλά τώρα που τους κάψανε όλο και κάποια ξεκάρφωτη δικαιολογία θα βρούνε για να πούνε οτι τελικά καλά πάθανε.

Τρίτη 17 Μαΐου 2011 στις 9:20:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Εναλλακτικά (σε περίπτωση που δε σ' αρέσει το κόσμιο) στ' αρχίδια μου κι αν σκάλωσες, στ' αρχίδια μου κι αν δεν καταλαβαίνεις τί γράφω.

(Διαγράψτε ανάλογα).

Τρίτη 17 Μαΐου 2011 στις 9:21:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Aizen, παππούλη μου,

με το συμπάθειο για τα βρισίδια, αλλά κάτι τέτοια πρέπει να τα σκοτώνεις από μικρά γιατί μετά δε ξεκολλάνε άλλο :)

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011 στις 12:45:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Anonymous ΣΚΑΛΟΥΜΠΑΚΑΣ είπε...

ουσιαστικα δεν απαντησες,δε προβαλες κανενα αντεπιχειρημα,δεν εκανες διαλογο καν,αισθανθηκες οτι ''απειληθηκε'' η καλοσχεδιασμενη προβοκατσια σου(ηταν καλοσχεδιασμενη δε μπορω να πω...)και προβαλες αμυνα με τη μεθοδο της υβρης.Σου δινω μια συμβουλη,βγαλε απτο ιστολογιο σου τη δυνατοτητα των σχολιων,τη δημοσια συζητηση των αρθρων σου,δεν υπαρχει λογος να την εχεις,αφου αυτα που θες να περασεις τα περνας και αν καποιος διαφωνησει βριζεις.Εχω ξανασχολιασει παλιοτερο αρθρο σου που σου ζητουσα να μου εξηγησεις κατι που δε καταλαβα και ειρωνευοσουν.Βγαλτα μωρε τα σχολια,τσαμπα χωρο πιανουν...

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011 στις 1:57:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

A, eisai ekeino to asteri pou elege oti oi Ellines irthane apo to Seirio?

Ma gia kati sxolia san ta dika sou ta exo anoixta ta sxolia sto blog. Oxi kai na ta kleiso, bouaxaxaxa! XD

Na mou grafeis pio syxna omos, OK skaloumbax, agapite mou?

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011 στις 4:24:00 μ.μ. EEST  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα