Επί προσωπικού.
Το ομολογώ. Έχω προσωπικά με τον κο. Πλεύρη. Γι' αυτό τον κράζω σαν κακιά καρακάξα. Όχι επειδή έχω πρόβλημα με τις μαλακίες που λέει. Αλλά επειδή έχω πρόβλημα με τον ίδιο σαν άτομο.
Γιατί είναι δυνατόν να σε πειράζει τί λέει οποιοσδήποτε, αν δεν έχεις κάποιο πρόβλημα προσωπικό μαζί του; Κι αντίστοιχα, γιατί να έχεις πρόβλημα με κάποιον απλώς και μόνο επειδή λέει τις ανεκδιήγητες μαλακίες;
...προς θεού... λοατ άτομα είμαστε, μην ξεχνάμε την παράδοσή μας. Αν κάποιος σε κράζει, είναι επειδή σε ζηλεύει.
Γεγονός.
(Έτσι για να φτιάξουμε ατιμόσφαιρα).
Γιατί είναι δυνατόν να σε πειράζει τί λέει οποιοσδήποτε, αν δεν έχεις κάποιο πρόβλημα προσωπικό μαζί του; Κι αντίστοιχα, γιατί να έχεις πρόβλημα με κάποιον απλώς και μόνο επειδή λέει τις ανεκδιήγητες μαλακίες;
...προς θεού... λοατ άτομα είμαστε, μην ξεχνάμε την παράδοσή μας. Αν κάποιος σε κράζει, είναι επειδή σε ζηλεύει.
Γεγονός.
(Έτσι για να φτιάξουμε ατιμόσφαιρα).
7 σχόλια:
Σε αντίθεση με τα προηγούμενα κλιπάκια μιας από τις αγαπημένες μου ταινίες (hedwig), ομολογώ ότι το σπιρτόκουτο δεν μου άρεσε κα-θό-λου (και σόρρυ κιόλα). Ταράχτηκα και τσαντίστηκα (και κουφάθηκα).
Περί Πλεύρη, πρεσβύτερου τε και νεώτερου, όμως, συμφωνώ 100%. Όξω από μισαλλόδοξοι, στρεβλωτές της πραγματικότητας, αμοραλιστές και επικίνδυνοι, οι άνθρωποι είναι κωθώνια.
Τσοκ, γειά :)
Το σπιρτόκουτο είναι ταινία τρόμου! Για γερά νεύρα! Οι ερμηνείες μ' αρέσουνε όμως.
Όλα μες' τη ζωή είναι... Με κάποιους ανθρώπους συμπαθιέσαι, με κάποιους ανθρώπους βρίζεσαι. Μερικές φορές είναι κι οι ίδιοι. :/
Δεν σε πιστεύω!!! Προχτές το είδα! Και είμαι ακόμη υπό την επήρρεια του τρόμου...
Αν είναι να το γυρίσεις
σε ανέμπνευστα quotations για να πείσεις, πιάσε κανένα του Όσκαρ καλύτερα. Έχει και περισσότερο γούστο, πως να το κάνομεν.
ή μάλλον πως σου φαίνεται το κάτωθι?:
«Δεν έχεις δίκιο επειδή κώλο-χτυπιέσαι μόνος σου ότι έχεις δίκιο. Έχεις δίκιο όταν τα δεδομένα σου είναι σωστά και ο συλλογισμός σου είναι σωστός...»
άντε ξεκόλλα το μυαλουδάκι σου τώρα
βλαχάκι (το)
Ναρκίσσα:
Συγχρονικότητα... :)
Βλαχάκι:
Επειδή έφτιαξα ένα ωραίο γιουβετσάκι κι έχω αράξει να χωνέψω, λέω να σου μιλήσω στο χαλαρό τελικά.
Λοιπόν, εγώ εξηγήθηκα: το πρόβλημά μου με τη φίλη σου είναι οτι το καλοκαίρι μου έλεγε οτι δεν την συμπαθεί την κουήρ θεωρία και τώρα δηλώνει κουήρ ακτιβίστρια και κουήρ κορίτσι και κουήρ δε συμμαζεύεται. Απάτη μεγάλη δηλαδή. Κι επειδή τους έχω φάει στη μάπα τους ακτιβιστές του κώλου, κι έχω βαρεθεί τα λαμόγια, την έκραξα. Και καλά της έκανα. Και λίγα της είπα.
Εσένα πού είναι το πρόβλημά σου; Όπως της είπα και της ίδιας, η φίλη σου μιλάει δημόσια, το μπλογκ της το λέει κι ακτιβιστικό. Όταν κάποιος λέει μαλακίες δημόσια, θα φάει το κράξιμο που του αναλογεί- δημόσια. Ιδίως όταν είναι τέτοιο αναίσθητο γαϊδούρι σαν τη φίλη σου.
Τώρα να μου λες να ξεκολλήσω, μην το ψάχνεις. Εγώ μ' όλα αυτά τα lgbtιά δεν ασχολιέμαι για την πλάκα μου, ούτε τα συζητάω στο φιλολογικό για να περνάει η ώρα. Που όλοι κοιτάνε να βολέψουνε τον κώλο τους και στ' αρχίδια τους όλα, εμένα, μου γαμάει τη ζωή, κατάλαβες; Ε δε θα μου πεις και πώς θα διαμαρτυρηθώ κι από πάνω...
Καιρό έχω να μπω στα μπλόγκια και βλέπω ο κόσμος ζει σε εντάσεις. Παλαιότερος καβγάς φαντάζομαι. Πάντως, πιανόμενη από τα όσα βλέπω εδώ...Ποιοι είναι οι ακτιβιστές του κώλου;
Ε δε χρειάζεται πάντως να σ'αρέσει η queer θεωρία για να σε εκφράζει η queer πρακτική! Προσωπικά μιλώντας, δε μπορώ να κάθομαι να διαβάζω Μπάτλερ και πολύ, με κουράζει, δε μ'αρέσουν τα τόσο δυσνόητα που πρέπει να έχεις καταπιεί βιβλιογραφία ολόκληρη για να καταλάβεις. Άσε που έτσι αποκλείεις κόσμο που είναι queer.
Όσο με τα lgbtιά @ καθέν@ ασχολείται για τους λόγους τ@. Δεν είμαστε, δεν είσαι, δεν είναι κανέν@ σε θέση να κρίνει τους λόγους τ@ άλλ@. Κι αν σου γαμάει τη ζωή, δε σου φταίνε τα άλλα lgbtιά. Και δε θα σου πει κανείς πως να διαμαρτυρηθείς, αλήθεια είναι.
Και αν κάποιος σε κράζει είναι επειδή βλέπει σε εσένα τον εαυτό του που φοβάται, τον εαυτό του που κρύβει, τον εαυτό του που καλά καλά δε γνωρίζει. Αυτό κι αν είναι γεγονός. Γενικά μιλώντας.
Για μένα queer είναι η ταυτότητα της μη-ταυτότητας, ο μη περιορισμός σε θέματα σεξουαλικότητας, φύλου και άλλα. Δε θα πολεμήσω κανέναν που επιζητά την κανονικότητα και δε θα περιορίσω τον εαυτό μου στη μη-ταυτότητά μου. Θα παραμείνω σε αυτό που αντιλαμβάνομαι ως queer ρευστότητα. Και ασχολούμαι με τα lgbtιά επειδή έτσι γουστάρω, επειδή έτσι εκφράζομαι καλύτερα, χρειάζεται να γαμιέται η ζωή μου; Δεν το πολυκατάλαβα αυτό.
Το πήρα προσωπικά γιατί μου έχουν αμφισβητήση την queer-οσύνη μου, τις προθέσεις μου και άλλα μου πολλά, αλλά στ'αρχίδια μου και στο μουνί μου πλέον να πω την αλήθεια.
Ελπίζω να περνάς όμορφα στην καταραμένη εκείνη νήσο αγαπητή και να μας ξανάρθεις στον καταραμένο ετούτο τόπο.
Τόσους μήνες έχεις να μπεις και μπήκες ακριβώς στο ποστ; Έλα ρε queerdom τώρα...
Τέλος πάντων, αν όντως δεν ξέρεις τί εννοώ, οι ακτιβιστές του κώλου είναι (μεταξύ άλλων) η φίλη σου η Νεοφωτίστου.
Η οποία έδωσε μια ομιλία/ διάλεξη στην Πάτρα ως κουήρ ακτιβίστρια στα πλαίσια εκδήλωσης με τίτλο "Δομώντας και αποδομώντας τα φύλα". Τί τους είπε εκεί λες, οτι δεν γουστάρει την κουήρ θεωρία αλλά είναι ΟΚ με την πρακτική; Αυτό θα πει "ακτιβίστρια";
Και ναι, σόρυ, έχει να λέει κατά πόσο σ' αγγίζουν τα θέματα του φύλου, όταν κάθεσαι και βγάζεις και λόγους γι' αυτά κι απονέμεις στον εαυτό σου και δάφνες "ακτιβισμού". Κατ' αρχήν γιατί αν δεν σ' αγγίζουν, τη μαλακία θα την πεις και τη ζημιά θα την κάνεις, δεν υπάρχει περίπτωση.
Και να σου πώ, ΟΚ η κουήρ ταυτότητά σου είναι αυτή που επιλέγεις, είναι σεβαστή. Εκείνο που δεν γουστάρω εγώ είναι να βλέπω υπερφίαλα άτομα να λένε κουταμάρες που τις έχουνε ξεπατικώσει από κάπου και ούτε τις πιστεύουνε, ούτε τις καταλαβαίνουνε, ούτε τις έχουνε σκεφτεί καν.
Κι εντάξει δε μιλάω μόνο για τη φίλη σου τώρα. Γενικώς στη συζήτηση για την κουήρ ταυτότητα στην Ελλάδα, δε βλέπω συνειδητοποίηση ούτε ιδιαίτερη επαφή με την πραγματικότητα. Να σου πώ ας πούμε κάτι που έχω προσέξει: οι όροι -κλειδιά στην συζήτηση αναφέρονται πάντα στα Αγγλικά. Ο λόγος είναι οτι είναι έννοιες που οι περισσότεροι τις έχουνε συναντήσει μόνο σε Αγγλόφωνα κείμενα και τις αναμασάνε αυτούσιες. Και το πρόβλημα με αυτό είναι οτι τα Αγγλόφωνα κείμενα αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα των Αγγλόφωνων χωρών, και αυτήν συζητάνε. Και όταν μεταφέρουμε αυτή τη συζήτηση στην Ελληνική πραγματικότητα χωρίς να κάνουμε τον κόπο (ή ενώ δεν έχουμε τη δυνατότητα) να μεταφράσουμε τους όρους, το αποτέλεσμα είναι οτι απλά δεν ξέρουμε τί λέμε κι αυτά που λέμε δεν έχουνε σχέση με την πραγματικότητα γύρω μας. Άσε που έτσι δεν πρόκειται να καταφέρουμε να συνενοηθούμε παρά μόνο με τα άλλα μέλη της φυλής που ξέρουνε πώς προφέρεται το "σιβολέθ". Και τέλος πάντων, άλλο μυρηκάζω, άλλο κάνω διάλογο.
Κι εδώ ξαναρχόμαστε σ' αυτό που σου είπα: αν "αυτά τα θέματα" τα συζητάς από χόμπι, χέσε μέσα και πέσε μέσα.
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα