Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Συνέντευξη με μία μπαϊσέξουαλ τρανσέξουαλ.

Όλη η συνέντευξη που παραχώρησα στο περιοδικό Πέτσα (Flesh) με αφορμή τα 69 χρόνια από την ίδρυσή του.

Πέτσα: Είσαι λοιπόν αμφισεξουαλική, σου αρέσουν κι οι άντρες καί οι γυναίκες.
Στάσσα: Ναι, είμαι μια μπαϊσέξουαλ τρανσέξουαλ (γέλια).

Π: Πότε το συνειδητοποίησες αυτό;
Σ: Για να είμαι ειλικρινής, άργησα αρκετά. Από κουταμάρα κι από κόμπλεξ βασικά. Κάποια στιγμή απλά ξύπνησα και συνειδητοποίησα οτι αυτό ήταν τελείως ηλίθιο, απλά έχανα φάσεις που θά 'θελα να τις έχω ζήσει. Μαλακία δεν είναι άλλωστε, να είσαι μπάι, να έχεις ζήσει και στους δύο ρόλους και να μην τό 'χεις κάνει μ' όλα τα φύλα σαν όλα τα φύλα;

Π: Ουάου. Είσαι πολύ κουήερ! Τώρα είσαι σε μια σταθερή σχέση με μια γυναίκα, δεν είναι έτσι;
Σ: Έντεκα χρόνια τώρα.

Π: Αυτό όμως δε σημαίνει οτι στην πράξη δεν είσαι μπαϊσέξουαλ; Θα έλεγε κανείς οτι είσαι απλά μια λεσβία.
Σ: Σίγουρα μπορείς να το δεις κι έτσι, αν επιμένεις. Αν όμως η σεξουαλικότητά σου ορίζεται από την σεξουαλική σου ζωή σε μια ορισμένη στιγμή, τότε δεν είναι δυνατόν να είσαι ποτέ μπαϊσέξουαλ, εκτός κι αν κάνεις μόνο παρτούζες και πάντα με τον ίδιο αριθμό αντρών και γυναικών.

Π: Μπορεί να μετράει το πόσες φορές έχεις κάνει τί με ποιόν. Αν έχεις περισσότερες επαφές με το ένα φύλο, τότε ανάλογα με το δικό σου είσαι γκέυ ή στρέητ.
Σ: Η σούμα των ερωτικών σου επαφών δηλαδή. Κι έτσι μπορείς να το δεις. Απ' την άλλη, σήμερα γνωρίζουμε οτι το γκέυ κολλάει στις τρεις φορές, ενώ το στρέητ δεν κολλάει: όσες φορές κι αν πας με γυναίκα αν είσαι γκέυ δεν ξαναγίνεσαι στρέητ. Ή με άντρα, για τις λεσβίες, εννοείται.

Π: Το μπάϊ πώς κολλάει, ξέρουμε;
Σ: Το μπάϊ δεν ξέρουμε ούτε πώς μεταδίδεται ούτε πώς θεραπεύεται. Έχουν γίνει κάποιες μελέτες βέβαια, με διαφορετικούς συνδυασμούς ερωτικών συντρόφων σε διάφορες στάσεις αλλά τα αποτελέσματα είναι ασαφή, μόνο συσχέτιση υπάρχει, όχι αιτίαση. Τελευταία εικάζεται οτι οι ασέξουαλς έχουν από φυσικού τους ανοσία, υπάρχει μάλιστα μια ερευνητική ομάδα στο Κόμπε της Ιαπωνίας που μελετάει έναν πληθυσμό ασεξουαλικών που έχει απομονωθεί εδώ και τρεις γενιές σ' ένα υψίπεδο στα Απαλλάχια όρη. Πιστεύουν οτι εντός τριετίας θα παρασκευάσουν το πρώτο πειραματικό εμβόλιο. Για να κυκλοφορήσει όμως στο εμπόριο θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο δεκαετίες.

Π: Ίσως οι μόνοι αληθινοί μπαϊσέξουαλ είναι όσοι επιθυμούν αποκλειστικά και μόνο τρανσέξουαλ.
Σ: Τρανσέξουαλ όμως υπάρχουν και άντρες και γυναίκες, και μπορεί να διατηρούν τα αρχικά τους γεννητικά όργανα ή όχι. Αν κάποιος προτιμάει τρανς συντρόφους μόνο του ενός φύλου, ή μόνο με το ένα είδος γεννητικών οργάνων, ανάλογα με το φύλο του και τα γεννητικά του όργανα μπορεί να είναι γνήσιος αμφισεξουαλικός ή να ρέπει προς το γκεύ ή το λεσβιασμό, ή το στρέητ και να μας το κρύβει. Ας κάνουμε έναν πίνακα με όλες τις πιθανές περιπτώσεις (βλέπεται καλύτερα με Firefox):

╔════════════════════════════════════════════════╗
║▄▀▄▀▄ ►Μία, Δύο, Τρεις Αμφισεξουαλικότητες◄ ▄▀▄▀║▓
╠═══╤════╤════╤══════╤══════╤══════╤══════╤══════╣▓
║ Φ │Φ(Σ)│Γ/Ο │Γ/Ο(Σ)│ Μπάι │ Γκέυ │Στρέητ│ Γκου ║▓
╟───┼────┼────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────╢▓
║ Α │ Α │ Α │ Α │-0,75 │ 1,5 │-0,45 │ Χ ║▓
║ Α │ Α │ Α │ Θ │-1,5 │ 0,5 │ 0,55 │ Χ ║▓
║ Α │ Α │ Θ │ Α │-0,5 │ 0,29 │ 0,25 │ Χ ║▓
║ Α │ Α │ Θ │ Θ │ 0,25 │ 1,29 │-0,75 │ Χ ║▓
║ Α │ Θ │ Α │ Α │ 1,00 │ Χ │ 0,29 │ 0,25 ║▓
║ Α │ Θ │ Α │ Θ │ 0,25 │ Χ │ 1,29 │ 0,25 ║▓
║ Α │ Θ │ Θ │ Α │ 0,25 │ Χ │ 1,5 │ 0,5 ║▓
║ Α │ Θ │ Θ │ Θ │ 0 │ Χ │ 0,5 │ 1,00 ║▓
║ Θ │ Α │ Α │ Α │ 0 │ 1,00 │ 0,5 │ Χ ║▓
║ Θ │ Α │ Α │ Θ │-0,75 │ 0,5 │ 1,5 │ Χ ║▓
║ Θ │ Α │ Θ │ Α │ 0,39 │ 0,25 │ 1,75 │ Χ ║▓
║ Θ │ Α │ Θ │ Θ │ 0,15 │ 0,25 │ 0,25 │ Χ ║▓
║ Θ │ Θ │ Α │ Α │ 0,25 │ Χ │ 0,25 │ 1,29 ║▓
║ Θ │ Θ │ Α │ Θ │ 0,5 │ Χ │ 0,25 │ 0,29 ║▓
║ Θ │ Θ │ Θ │ Α │ 0,16 │ Χ │ 0,5 │ 0,5 ║▓
║ Θ │ Θ │ Θ │ Θ │-0,7 │ Χ │-0,5 │ 1,5 ║▓
╚═══╧════╧════╧══════╧══════╧══════╧══════╧══════╝▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓


Π: Τί είναι αυτό; Δεν καταλαβαίνω.
Σ: Α, ναι, συγγνώμη, ξέχασα. Ορίστε:

╔════════════════════════════════════════════════╗
║▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ►Λεζάντα◄ ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀║▓
╠════════╤═══════════════════════════════════════╣▓
║ Φ │Φύλο ║▓
╟────────┼───────────────────────────────────────╢▓
║ Φ(Σ) │Φ συντρόφων ║▓
╟────────┼───────────────────────────────────────╢▓
║ Γ/Ο │Γεννητικά Όργανα ║▓
╟────────┼───────────────────────────────────────╢▓
║ Γ/Ο(Σ) │Γ/Ο Συντρόφου ║▓
╟────────┼───────────────────────────────────────╢▓
║ Θ │Θήλυ/ Θηλυκά Γ/Ο ║▓
╟────────┼───────────────────────────────────────╢▓
║ Α │Άρρεν/ Αρσενικά Γ/Ο ║▓
╟────────┼───────────────────────────────────────╢▓
║ Μπάι │Δείκτης προσανατολισμού (%) ║▓
╟────────┼───────────────────────────────────────╢▓
║ Χ │Αδύνατος συνδυασμός ║▓
╚════════╧═══════════════════════════════════════╝▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓


Σ: Όπου "Φύλο" θεωρούμε το κοινωνικό φύλο- το βιολογικό το αφήνουμε στα γεννητικά όργανα.

Π: Χμάλιστα, καταλαβαίνω. Μπορώ να ρωτήσω από πού βγαίνουν αυτά τα νούμερα;
Σ: Είναι τα τελευταία επιστημονικά δεδομένα. Δεν μπορείς να τα αμφισβητήσεις!

Π: Δεν ήθελα να τα αμφισβητήσω, απλά, μήπως μπορείς να τα εξηγήσεις για τους αναγνώστες μας;
Σ: Φυσικά.

╔═════════════════════════════════════════════════╗
║▄▀▄▀▄▀▄▀ ►Υπολογισμός Σεξουαλικής Τάσης◄ ▄▀▄▀▄▀▄▀║▓
╠═════════════════════╤══════╤══════╤══════╤══════╣▓
║ Φύλο → Γενν. Οργ. │Μπάι │ Γκέυ │Στρέητ│ Γκου ║▓
╟─────────────────────┼──────┼──────┼──────┼──────╢▓
║ Φ = Φ(Σ) │ Ασθ. │ Ισχ. │ Ασθ. │ Ισχ. ║▓
║ Φ ≠ Φ(Σ) │ Μετ. │ Ασθ. │ Ισχ. │ Ασθ. ║▓
║ Γ/Ο = Γ/Ο(Σ) │ Μετ. │ Ισχ. │ Ασθ. │ Ισχ. ║▓
║ Γ/Ο ≠ Γ/Ο(Σ) │ Ασθ. │ Ασθ. │ Ισχ. │ Ασθ. ║▓
║ Φ = Γ/Ο │ Ασθ. │ Ισχ. │ Ισχ. │ Ισχ. ║▓
║ Φ ≠ Γ/Ο │ Ισχ. │ Μετ. │ Μετ. │ Μετ. ║▓
║ Γ/Ο = Α │ │ │ │ 0% ║▓
║ Γ/Ο = Θ │ │ 0% │ │ ║▓
╟─────────────────────┴──────┴──────┴──────┴──────╢▓
║ Ισχυρή:+50% Μέτρια:+25% Ασθενής:-50% ║▓
╚═════════════════════════════════════════════════╝▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓


╔════════════════════════════════════════════════╗
║▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀ ►Διορθώσεις◄ ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀║▓
╠════════════════════════════════════════════════╣▓
║ h (σταθερά Hirschfeld)= 1.5% ║▓
╟─────────────────────────────────────┬──────────╢▓
║ cis Άρρενες (% πιθ. στρέητ) │ +h*3.08 ║▓
║ cis Θήλεα (% πιθ. μπάι) │ +h*3.15 ║▓
║ trans Άρρενες (% πιθ. γκέυ) │ +h*2.5 ║▓
║ trans Θήλεα (% πιθ. γκου) │ +h*3.33 ║▓
╟─────────────────────────────────────┴──────────╢▓
║ Περιθώριο Λάθους: ±5% ║▓
╚════════════════════════════════════════════════╝▓
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓


Π: Μισό λεπτό. Αυτό σημαίνει οτι οι άντρες έχουν αυξημένη κατά 3.08% την πιθανότητα να είναι στρέητ κι οι γυναίκες 3.15% αυτήν να είναι μπάι... γιατί;
Σ: Για την ακρίβεια, είναι 4.62% και 4.752% αντίστοιχα, πρέπει να πολαπλασιάσεις με h.

Π: Κι οι τρανς άντρες έχουν αυξημένη πιθανότητα να είναι γκέυ; Επίσης βλέπω οτι αν το κοινωνικό σου φύλο συμπίπτει με το φύλο των γεννητικών σου όργανων έχεις μόνο ασθενή τάση προς αμφισεξουαλικότητα, ενώ ισχυρή να είσαι όλα τα άλλα; Και δεν γίνεται να έχεις το γκου αν έχεις αρσενικά γεννητικά όργανα ή το γκέυ αν έχεις θηλυκά; Αυτό αποκλείει τους τρανς γκέυ άντρες και τις τρανς λεσβίες γυναίκες που δεν αλλάζουν την ανατομία τους! Μήπως είναι λίγο προκατειλλημένα τα στοιχεία σου;
Σ: Κοίταξε, ίσως έχεις κάποιο δίκιο τώρα που το σκέφτομαι. Αυτά όμως είναι τα δεδομένα της έρευνας. Δεν τα έβγαλα απ' το μυαλό μου.

Π: Από πού τα έχεις πάρει αυτά τα δεδομένα; Ποιός έχει κάνει την έρευνα;
Σ: Το Κέντρο για την Εξάρτηση και την Ψυχική Υγεία (Centre for Addiction and Mental Health -CAMH), στο Τορόντο του Καναδά.

Π: Αυτοί δεν είναι που υποστήριζαν οτι δεν υπάρχουν μπαϊσέξουαλ άντρες; Κι οτι οι τρανς γυναίκες είναι είτε πουτάνες είτε φετιχιστές;
Σ: Τί; Όχι... δε.. δεν ξέρω. Δεν το πιστεύω αυτό.

Π: Μα ναι. Ο διευθυντής της παιδοψυχολογικής μονάδας ταυτότητας φύλου στο CAMH είναι ο Kenneth Zucker, που υποστηρίζει την "θεραπεία επανόρθωσης" ανήλικων. Είναι συνεργάτης του J. Michael Bailey που έγραψε το "The Man Who Would Be Queen"! Αυτό που λέει οτι όλοι οι χορευτές είναι γκέυ επειδή ο χορός είναι γκέυ φάση!
Σ: Τί; Πραγματικά δεν μπορώ να απαντήσω σ' αυτό γιατί δεν είμαι ενημερωμένη. Πιστεύω πάντως οτι κάνεις λάθος.

Π: Ας πάμε στην επόμενη ερώτηση. Είχες ποτέ σου ερωτικές σχέσεις με άλλη τρανσέξουαλ;
Σ: Όχι εν γνώσει μου. Μια φορά πήγε να γίνει κάτι με μια φίλη μου που δεν μου το είχε πει, αλλά κι αυτό κατά λάθος.

Π: Κατά λάθος; Δηλαδή;
Σ: Με δάγκωσε.

Π: Από αυτό έγινες τρανσέξουαλ;
Σ: Πιθανόν. Πάντως δεν πηγαίνω μ' άλλες τρανς.

Π: Όταν δούλευες, πάνω στη δουλειά; Δεν μπορεί να μην είχε τύχει. Τόσα βίντεο έχουμε δει.
Σ: Ε, τώρα το σάντουιτς δε μετράει. Δεν έρχεσαι κατ' ευθείαν σ' επαφή.

Π: Εκτός κι αν κάνεις το ζαμπόν.
Σ: Εγώ είμαι ασπρούλα κι αφράτη, σαν ψωμάκι.

Π: Αυτό δεν είναι περίεργο; Ως μπαϊσέξουαλ θα έλεγε κανείς οτι θα έπρεπε να σε ελκύουν ιδιαίτερα οι τραβεστί, επειδή συνδυάζουν και τα δύο φύλα.
Σ: Αντίθετα, η ιδέα και μόνο ξυπνάει τα αντιομοερωτικά μου αντανακλαστικά. Αφού το φύλο μου είναι τρανς γυναίκα.

Π: Με έναν τρανς άντρα όμως; Θα έκανες κάτι;
Σ: Χμ, δεν ξέρω. Ανάλογα. Θα έπρεπε να είναι πολύ αντρουά. Τον Μπακ Έηντζελ για παράδειγμα, θα τον έπαιρνα σίγουρα.

Π: Σ' αρέσει ο Μπακ Έηντζελ;
Σ: Είναι και γαμώ τους άντρες.

Π: Έχει όμως μουνί.
Σ: Είναι αντρικό μουνί.

Π: Υπάρχουν αντρικά μουνιά;
Σ: Όπως υπάρχουν αντρικές φούστες: το κιλτ, η φουστανέλα κλπ. Μπορείς τώρα να πεις τον Χαϊλάντερ κοπελιά επειδή φοράει κιλτ; Θα σου πάρει το κεφάλι.

Π: Είναι στο φέρσιμο δηλαδή;
Σ: Στο πώς το χρησιμοποιείς. Τον Μπακ συγκεκριμμένα, μπορώ να τον φανταστώ να το βγάζει και να το συγκρίνει με τις ψωλές των άλλων αντρών στα αποδυτήρια, τέτοια φάση.

Π: Μπλιαχ. Καλά, δεν είναι λίγο κιτς όλη αυτή η μάτσο αντιμετώπιση; Σ' αρέσει που ο Μπακ είναι άντρακλας;
Σ: Μ' αρέσουν οι άντρακλες, πειράζει;

Π: Τί να πώ. Γούστα είναι αυτά. Με ποιόν διάσημο θα ήθελες να πηδηχτείς;
Σ: Μα είναι ερωτήσεις αυτές τώρα; Τέλος πάντων. Μάλλον τον Fedor.

Π: Ποιόν;
Σ: Τον Φεντόρ Εμελιανένκο, τον πρωταθλητή των Mixed Martial Arts. Έχει υπέροχα μάτια.

Π: Ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη.
Σ: Παρακαλώ, να το ξανακάνουμε.

30 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Elias είπε...

Ο τύπος με το μουνί ήταν μεγάλο πολιτισμικό σοκ.
Θα ήταν ενδιαφέρον να γίνει το ακόλουθο πείραμα (μήπως έχει γίνει ήδη;). Μια σειρά από φωτογραφίες, απεικονίζουν την ίδια γυναίκα, σε κάθε επόμενη φωτογραφία αποκτά επιπρόσθετα αρρενωπά χαρακτηριστικά (γένια, τετράγωνο σαγόνι, μύες κ.λπ.) μέχρι που να καταλήγει άντρας. Και αντίστροφα, ένας άντρας που να καταλήγει γυναίκα. Και να προσδιορίζει ο καθένας σε ποια φωτογραφία σταματά η έλξη και αρχίζει το πολιτισμικό σοκ.
Όλο και κάτι θα φανερώσει αυτό το πείραμα, δεν ξέρω ακριβώς τι.

Σάββατο 22 Μαΐου 2010 στις 1:05:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Αιθεροβάμων είπε...

Ρε Στάσσα, ανοίγω το λινκ πάνω πάνω και ωσάν ζώον δε διαβάζω καν τον τίτλο (και μετά βέβαια που το διάβασα έμεινα σε στάδιο άρνησης). Και μένω μαλάκας. Λοοοοοοοοοολ ρε συ!

Εν τω μεταξύ τα στατιστικά, σαν copy-paste από παράθυρο DOS είναι. How retro can you go?

To the point, να πω ότι εγώ μάλλον δε θα πήγαινα με το Buck Angel. Πιο πολύ μου φαίνεται να το 'χω με τρανς γυναίκες με αντρικά γεννητικά όργανα παρά το αντίθετο. Τι μας λέει τώρα αυτό, δεν ξέρω. :D Γενικά νομίζω θα ήμασταν όλοι καλύτερα αν δεν "χρειαζόταν" να πολυαναλύουμε τα περί φύλου και σεξουαλικότητας, να το αφήναμε ρε παιδί μου κι όπως μας πάει και να ΄ναι όλοι άνετοι με αυτό. Αλλά...ας γυρίσω πλευρό καλύτερα.

Σάββατο 22 Μαΐου 2010 στις 2:06:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger les_boi είπε...

"Ουάου. Είσαι πολύ κουήερ!" lol ta spaei h sunedefksh

Σάββατο 22 Μαΐου 2010 στις 3:02:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Tales from the other side of town είπε...

Πάντως πριν πολύ καιρό, είχα δεί μία σκηνή από πορνοταινία, με τον Μπακ Έιτζελ που έκανε σεξ με μία (προεγχειρητική) τρανς γυναίκα. Ομολογώ ότι παρ' ότι έχω δεί αρκετά στη ζωή μου, ήταν κάπως παράξενο να το βλέπεις.
(η τσόντα είχε ηχητική υπόκρουση το Bad to the bone, οποία επιλογή:)

Σάββατο 22 Μαΐου 2010 στις 12:08:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Ελίας,
Ε ναι, είναι ένα σοκ ο Μπακ, και οι ταινίες του. Τώρα που το σκέφτομαι, δεν έχω δει καμμία, αλλά είχα πέσει πάνω στο σάιτ του πριν από καιρό, όταν ακόμη δεν ήταν τόσο γνωστός και ήμουν απροετοίμαστη. Τέλος πάντων, εγώ είμαι και λίγο προστατευμένη από την άποψη οτι είναι απλώς το αντίθετο από μένα, αλλά νομίζω και πάλι είχα φάει ένα σχετικό φλας. Δεν πειράζει, καλό κάνουνα αυτά, μην καλομαθαίνουμε κιόλας. :)

Έχει μπόλικα βίντεο τέτοια που λες. Ψάχτο συ στο τιουμπ γιατί εγώ βαριέμαιεεεεέχω διαβάσματα για την εξεταστική μου ναι.

Tales,
η ταινία που λες πρέπει να είναι αυτή με την Allanah Starr (δες εδώ http://www.villagevoice.com/2005-08-30/columns/havin-buck-for-breakfast/).

Αιθ,
Για το λινκ ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο ο Tales εδώ από πάνω :) Επίσης ο Tales μου χρωστάει και το δεξί μου νεφρό που μου έφυγε από το στόμα κι έκανε γκέλα στον τοίχο όταν είδα κι εγώ το βίντεο πρώτη φορά.

Τα πινακάκια με τα box drawings μου βγάλανε την παναΐα μέχρι να βγούνε όπως τά 'θελα. Για επίλεξέ τα μια, να δεις, δεν είναι html πίνακας, είναι σκέτο προφορμαρισμένο κείμενο (με το <pre> tag).

Τρανς γυναίκες με αντρικά γεννητικά όργανα; Τς τς τς, δεν ξέρω, εμένα δεν μου αρέσουν αυτά τα πράματα! :P

Υιε μου,
τί κάνεις εσύ, ωρέ; Έχεις κι εσύ εξετάσεις; Να κάνουμε κλαμπ (με την Αιθ από πάνω).

Σάββατο 22 Μαΐου 2010 στις 2:22:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος είπε...

Ρε συ Στάσα, και γω έχω πάθει την πλάκα μου με τον Μπακ. Πολύ μπέρδεμα βρε παιδί μου.

Υπάρχει χωριστή ορολογία για κάθε είδος διαφυλικών, δηλ. άντρας σε γυναίκα και γυναίκα σε άντρα;

Κυριακή 23 Μαΐου 2010 στις 10:44:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Tales from the other side of town είπε...

Ναί αυτή είναι, σε κάποιο compilation του Μπακ Έιτζελ είχα δει σκηνές.

Κυριακή 23 Μαΐου 2010 στις 3:05:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger les_boi είπε...

εξετάσεις μια ζωή αστα, λυσσάξατε με τον Μπακ, ήταν το τρόπαιο της cyber στο πορν φέστιβαλ φέτος θυμάμαι αν και δεν πήγα, εμένα αυτά τα θεαματικά κούηερ μου αρέσουν κάπου κάπου αλλά και μου τη σπάνε κιόλας γιατί καμιά φορά παρουσιάζονται λίγο σαν τσίρκο και το βρίσκω άδικο

Κυριακή 23 Μαΐου 2010 στις 3:13:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Θανάσ',
σε καταλαβαίνω, αλλά νομίζω οτι σε παραξενεύει επειδή δεν είναι συνηθισμένο. Ας πούμε, αν έβλεπες μια τρανς γυναίκα με αντρικά όργανα, νομίζω οτι δε θα σου φαινόταν τόσο περίεργο, γιατί το έχεις υπόψη σου οτι παίζει αυτό. Προσπάθησε να το δεις έτσι, οτι ο τύπος είναι το αντίθετο. Αφού υπάρχει το ένα, γιατί να μην υπάρχει και το άλλο; Και για τους τρανς άντρες είναι πιο δύσκολο να κάνουνε επέμβαση (κοστίζει και είναι λίγο μούφα) οπότε είναι πιο συχνό να είναι σαν τον Μπακ.

Για ορολογία γενικά λέμε αυτό που λες, "από γυναίκα σε άντρα" ή "από αρσενικό σε θηλυκό" κλπ. Ο Αγγλόφωνος όρος είναι "male to female" και "female to male" που μπορεί να τα δεις συντομογραφημένα ως "mtf" Και "ftm" (ή m2f / f2m). Αυτό όταν θέλουμε να σιγουρευτούμε οτι καταλαβαίνόμαστε, αλλοιώς αρκεί συνήθως να πεις "τρανς γυναίκα" (όπως εγώ), "τρανς άντρας" (όπως ο Μπακ). Επίσης το "τραβεστί" το χρησιμοποιούμε μόνο για τρανς γυναίκες και συνήθως που δεν έχουν κάνει εγχείρηση ενώ το "τρανσέξουαλ" το λέμε για όσες έχουν κάνει. Κακώς για μένα, αλλά για να συνενοούμαστε τώρα.

Αν πετύχεις καμμία επιστημονική εργασία, μπορεί να μπερδευτείς γιατί δεν έχουνε σύστημα, άλλοι λένε "τρανσέξουαλ άντρες" και εννοούνε οτι γεννηθήκανε άντρες, άλλοι λένε "τρανσέξουαλ γυναίκες" και εννοούνε οτι αλλάξανε φύλο και γίνανε γυναίκες.

Επίσης οι τρανς άντρες συνήθως δεν κάνουνε επεμβάσεις (είναι όπως ο Μπακ) επειδή είναι λίγο χάλια, οπότε όταν λέμε τρανσέξουαλ άντρας δεν περιγράφει απαραίτητα την ανατομία τους.

Παιδί,
ναι, είναι τσίρκο. Από το τσίρκο όμως, μαθαίνουνε τα παιδάκια που ζούνε στις πόλεις τα άγρια ζώα (έστω κι αν τα ίδια τα ζώα υποφέρουνε τα καϋμένα). Κακό είναι άμα τα παιδάκια βγάλουνε το συμπέρασμα οτι τα άγρια ζώα είναι μόνο για το τσίρκο και για να κάνουνε κόλπα (turning tricks- την έχω ξεσκίσει τη μεταφορά, ε;).

Τέλος πάντων, ναι, εγώ παραπονιόμουνα προχτές που η Andrea Waddell έγινε πουτάνα ενώ μπορούσε να το αποφύγει. Τώρα για τον Μπακ δεν ξέρω πώς ήταν τα πράγματα και πιθανόν να ήταν η μόνη του επιλογή. Ίσως όχι.

Tales,
Δε μ' αρέσει ρε συ αυτή, είναι χοντροκώλα.

Κυριακή 23 Μαΐου 2010 στις 4:48:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

απίθανη συνέντευξη,stassa rulez once again ;)

για τα υπόλοιπα που λέτε δεν γνωρίζω,διαβάζω όμως και μαθαίνω :)

Κυριακή 23 Μαΐου 2010 στις 9:14:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Νά 'σαι καλά :)

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010 στις 6:26:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος είπε...

"Ας πούμε, αν έβλεπες μια τρανς γυναίκα με αντρικά όργανα, νομίζω οτι δε θα σου φαινόταν τόσο περίεργο, γιατί το έχεις υπόψη σου οτι παίζει αυτό. "

Σωστό.

"Αφού υπάρχει το ένα, γιατί να μην υπάρχει και το άλλο;"

Εντυπωσιάζει κιόλας πόσο άντρακλας είναι βρε παιδί μου, με τα μουστάκια του και τα μούσκουλά του.


"Και για τους τρανς άντρες είναι πιο δύσκολο να κάνουνε επέμβαση (κοστίζει και είναι λίγο μούφα) οπότε είναι πιο συχνό να είναι σαν τον Μπακ."

Ντρέπομαι που ρωτάω, αλλά τι είδους επέμβαση είναι αυτή; Τι μπορούν να κάνουν δηλαδή;

"Αυτό όταν θέλουμε να σιγουρευτούμε οτι καταλαβαίνόμαστε, αλλοιώς αρκεί συνήθως να πεις "τρανς γυναίκα" (όπως εγώ), "τρανς άντρας" (όπως ο Μπακ)."

Ευχαριστώ για την ορολογία. Σε πιο κυριλέ ελληνικά δεν υπάρχει τίποτα; Ίσως να σκεφτώ καμιά λέξη! :-)

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010 στις 7:46:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Αιθεροβάμων είπε...

Πέρα από την αφαίρεση στήθους, η 2η επέμβαση που μπορεί να γίνει είναι η υστερεκτομή και η φαλλοπλαστική (δεν ξέρω κατά πόσο οι δυο αυτές διαδικασίες γίνονται μαζί ή χωριστά). Απλά, προς το παρόν, η φαλλοπλαστική είναι ενίοτε κάπως περιοριστική ως προς...χμ...την ποιότητα του αποτελέσματός της. Ας πούμε ο Buck Angel, έχει δηλώσει ότι ήθελε να κάνει φαλλοπλαστική, αλλά ξέροντας ότι το πέος που θα αποκτούσε κατά πάσα πιθανότητα δε θα ήταν πλήρως λειτουργικό, προτίμησε να μη μπει καν στη διαδικασία.

Ως προς τις ορολογίες, νομίζω το πιο "επίσημο" είναι το "διαφυλικός". Βέβαια τη μαύρη αλήθεια θα την πω, εμένα από όοολες τις ορολογίες, τα F2M-M2F μου φαίνονται τα πιο σαφή και περιεκτικά.

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010 στις 8:17:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Ναι, ξέρω, είναι εντυπωσιακός ο Μπακ. Θα πάθεις μεγαλύτερη πλάκα αν δεις πως ήταν πρώτα, που ήταν φωτομοντέλο και απίστευτη γκομενάρα. Δεν κάνω πλάκα. Κοίτα να δεις σ' αυτό το βίντεο, είναι καλεσμένος σε μια εκπομπή και δείχνουν φωτογραφίες του από πριν:
http://www.youtube.com/watch?v=6bMVuLFmjhc&feature=PlayList&p=6D7ADB6B0474619A&playnext_from=PL&index=16


Είναι δύο επεμβάσεις που μπορούνε να κάνουνε. Δεν τα ξέρω τόσο καλά, αλλά η μία λέγεται φαλλοπλαστική (phalloplasty) και φτιάχνουνε ένα τεχηντό πέος με μόσχευμα από το δέρμα του ασθενή. Η άλλη λέγεται metoidioplasty (μετοϊδιοπλαστική;) και χρησιμοποιούν την κλειτορίδα, που έχει μεγαλώσει από τα ανδρογόνα. Η φαλλοπλαστική είναι πανάκριβη κι έχει επιπλοκές ενώ η άλλη είναι πιο φτηνή αλλά δεν δίνει μέγεθος. Αν κάνεις ένα search με τα ονόματά τους θα βρεις πολλές πληροφορίες και φωτογραφίες. Μην το κοιτάξεις από τη δουλειά σου όμως - NSFW :)


Οι κυριλέ Ελληνικοί όροι είναι "διαφυλικός, -η, -ο" και "διεμφυλικός, -η, -ο". Δεν μ' αρέσουν πώς ακούγονται αλλά τέλος πάντων, τους χρησιμοποιούμε, έτσι κι αλλοιώς δεν είναι της καθομιλούμενης. Επί τη ευκαιρία, με το "διαφυλικός" μεταφράζουμε το "transsexual" ενώ με το "διεμφυλικός" το "transgendered". Η διαφορά είναι συνήθως οτι το "transgendered" πιάνει όλες τις κατηγορίες ενώ το transsexual όπως είπα είναι κυρίως για όσους επεμβαίνουν στην ανατομία τους.

Χμ, τώρα που το σκέφτομαι, για να έχεις μια συνολική άποψη, πρέπει να σου εξηγήσω και το "crossdresser": "παρενδυτικός", συνήθως στρέητ άντρας που ευκαιριακά ντύνεται γυναίκα, και "transvestite": ανάλογο με το "τραβεστί" και συχνά υποτημιτικό.

Αν βρεις καμμιά καλύτερη λέξη είσαι ευπρόσδεκτος, απο μένα τουλάχιστον. Εγώ δεν την μπορώ την ξύλινη γλώσσα. Λέω "τρανς" και ξεμπερδεύω, δεν είναι θέμα.

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010 στις 8:58:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Αιθέριά μου ύπαρξη, τί έγινε; Όλο μαζί θα τα γράφουμε :P

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010 στις 8:59:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Αιθεροβάμων είπε...

Χαχαχα τα μεγάλα πνεύματα! (Seriously what are the chances?)

BTW αυτά τα διαφυλικός-διεμφυλικός μόνο εμένα μου φαίνονται σαν ασθένειες;; Άσε πια το παρενδυτικός, αυτό πια μου πάει μόνο σε context "Ήταν παρενδυτικός...Ευτυκός μετά από 5 μήνες έκανε εγχείριση και του το αφαίρεσαν..."

Τρίτη 25 Μαΐου 2010 στις 3:45:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος είπε...

"που ήταν φωτομοντέλο και απίστευτη γκομενάρα"

Όντως. Άλλη σκέψη: τελικά αυτά που μας ερεθίζουν είναι τα δευτερεύοντα χαρακτηριστικά του φύλου, όχι τα πρωτεύοντα!

"metoidioplasty (μετοϊδιοπλαστική;)"

Μήπως μεταιδοιοπλαστική;

"Οι κυριλέ Ελληνικοί όροι είναι "διαφυλικός, -η, -ο" και "διεμφυλικός, -η, -ο".

"crossdresser": "παρενδυτικός",

Ή παρενδυσίας. :-)

"Αν βρεις καμμιά καλύτερη λέξη είσαι ευπρόσδεκτος, απο μένα τουλάχιστον."

Μπα, μου άρεσε το διαφυλικός.

Ευχαριστώ για το φροντιστήριο, Στάσα!

Τρίτη 25 Μαΐου 2010 στις 5:51:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος είπε...

Και η ερώτηση για το ένα εκατομμύριο ευρώ:

Ο Μπακ πρέπει να πάη φαντάρος;

Τρίτη 25 Μαΐου 2010 στις 6:47:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Αιθεροβάμων είπε...

"Άλλη σκέψη: τελικά αυτά που μας ερεθίζουν είναι τα δευτερεύοντα χαρακτηριστικά του φύλου, όχι τα πρωτεύοντα!"

Ίσως ναι. Για μένα βέβαια, το συμπέρασμα είναι ότι δεν είναι τα γεννητικά όργανα που καθορίζουν το φύλο, τουλάχιστον το κοινωνικό - όχι ότι δεν το ξέραμε βέβαια... Θέλω να πω, το Buck μπορεί να τον πει κανείς "γυναίκα"; Ένας στρέιτ άντρας λογικά δε θα πήγαινε ποτέ με το Buck, όχι επειδή δεν είναι "ωραία γυναίκα" (που ως γυναίκα BTW πόσο μα πόσο θεά...στην προκειμένη για μένα το πιο ενδιαφέρον είναι το πώς μπορεί μια εμφάνιση πάρα πολύ θηλυκή να μεταμορφωθεί σε πάρα πολύ αρρενωπή - είναι από το ένα άκρο στο άλλο, μου φαίνεται...), αλλά επειδή δεν "καταχωρείται" στο μυαλό κανενός ως γυναίκα.

Τρίτη 25 Μαΐου 2010 στις 7:42:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Αιθεροβάμων είπε...

Ο Buck συγκεκριμένα, έτσι όπως τον κόβω, παίζει να γούσταρε τρελά ειδικές δυνάμεις, ΟΥΚ (και ΟΥΚάδες...) και άλλα τέτοια hardcore φανταρικά.

Τρίτη 25 Μαΐου 2010 στις 7:45:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

(αυτό πάει και στους δύο:)

Ναι, νομίζω κι εγώ στο σεξ τελικά έχει περισσότερη σημασία η γενικότερη εμφάνιση, το παρουσιαστικό, παρά τα γεννητικά όργανα. Εγώ δεν είμαι και η καταλληλότερη να το πω αυτό μιας και γενικά δεν κάνω διακρίσεις στον έρωτα :) Πάντως μάλλον ναι.

Χμ, τώρα που το σκέφτομαι, νομίζω οτι αυτό είναι κοινώς γνωστό κι δεν ισχύει μόνο για τους ανθρώπους. Γενικά ο σεξουαλικός διμορφισμός που λέμε, δηλαδή οι διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα ενός είδους (species) έχουνε κυρίως στόχο την προσέλκυση συντρόφων. Κάποια είδη επιδεικνύουν τα γεννητικά τους όργανα σαν ερωτικό κάλεσμα, τα περισσότερα όμως όχι, πχ σκεφτείτε τα παγώνια.

Μην το πάμε μακρυά με τη βιολογία όμως. Όπως επισημαίνει κι η Αιθ, τα γεννητικά όργανα δεν καθορίζουν το κοινωνικό φύλο... κι αυτή είναι η λογική πίσω από το χρόνιο αίτημα των τρανς για αναγνώριση του κοινωνικού φύλου χωρίς ανάγκη για επέμβαση στα γεννητικά όργανα: γιατί στην καθημερινότητά μας δεν συναλλασσόμαστε με βάση αυτά. Αθανάσιε, αυτό το λέω κυρίως για να το ακούσεις εσύ. Λέω, επειδή έχεις γενικά απόψεις επί της κοινωνικής μεταρρύθμισης :) (μ' ενδιαφέρει ν' ακούσω τί έχεις να πεις σχετικά, όταν δεν έχεις κάτι άλλο να κάνεις).

Αιθ.
Γαμώτο, έπρεπε να μπορούμε ν' αλλάζουμε σώματα μεταξύ μας, οι τρανς :( Αν και στην περίπτωση του Μπακ, θα υπήρχε πολλή ζήτηση, είναι όντως απίστευτο τί κούκλα γυναίκα ήτανε.

Ειδικές δυνάμεις; Χαχά! Πάω στοίχημα, θα γούσταρε, αλλά μετά δε θά 'μενε στρατός, θα το κλείνανε! Χμμ... μια λύση ίσως, για να επέλθει παγκόσμια ειρήνευση!

Αθανάσιε,
Στρατό; Αμέ, να πήξει κι αυτός! Γιατί;

(εμένα δε με πήρανε, χιχι)

Τρίτη 25 Μαΐου 2010 στις 11:05:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος είπε...

Ως γνωστός στρατόκαυλος, παίρνω το παράδειγμα του στρατού για να θίξω το γενικώτερο ζήτημα του φύλου.

Θητεία υπηρετούν οι άνδρες, όχι οι γυναίκες (καλώς ή κακώς). Το κριτήριο δεν είναι ουσιαστικό [ποιος έχει μούσκουλα, ποιος έχει μουστάκι, ποιος έχει βαρειά φωνή], είναι εντελώς τυπικό [ποιος έχει ποια γεννητικά όργανα]. Μέχρι τώρα αυτό ήταν ξεκάθαρο, εκτός ίσως από κάποιες πολύ ακραίες στατιστικά περιπτώσεις ερμαφροδιτισμού, όπου καλούσαμε τον γιατρό.

Τώρα, αίτημα του διαφυλικού κινήματος είναι η αποσύνδεση του γενετικού από το κοινωνικό φύλο. Το θέμα της θητείας δείχνει τα όρια του αιτήματος και το πώς αυτό μπορεί να καταστή αυτεπίστροφο.

Αν η Στάσα, και η κάθε Στάσα, πρέπει να απαλλαγή, γιατί ανήκει κοινωνικά και ψυχολογικά και υποκειμενικά στο γυναικείο φύλο [και όχι να απαλλαγή με κατασκευασμένα Ι5 λόγω ψυχικής νόσου ή δεν ξέρω γω τι], αντιστοίχως ο Μπακ, και ο κάθε Μπακ, πρέπει να υπηρετήση. Γιατί ανήκει, και μάλιστα εκ γενετής όπως θα υποστήριζε ο ίδιος και όχι από επιλογή, στον ανδρικό φύλο. Το οποίο συνεπάγεται και κάποιες υποχρεώσεις.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη διέξοδος: ο Μπακ στο Ναυτικό!

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010 στις 1:28:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Σωστός βέβαια, αλλά πιστεύω οτι πολλοί τρανς άντρες θα συμμερίζονταν την άποψή σου, οπότε δεν είναι απαραίτητο οτι θα γίνει μπούμερανγκ. Όπως εγώ ας πούμε νοιώθω μειονεκτικά σαν γυναίκα που δεν μπορώ να κάνω παιδιά, ένας τρανς άντρας θα νοιώθει μειονεκτικά για οποιαδήποτε κοινωνική δραστηριότητα του είναι απαγορευμένη λόγω της ανατομίας του. Προφανώς δεν θα ισχύει αυτό για όλους, κι ίσως όχι και για τους περισσότερους, από προσωπική εμπειρία όμως πιστεύω οτι θα ισχύει για αρκετούς. Οι υπόλοιποι προφανώς μπορούν να κάνουν ό,τι κι όλος ο κόσμος για να πάρουν αναβολή.

Ξέρω οτι προς το παρόν στους τρανς άντρες δίνουνε ένα Ι5 άμα τη εγγραφή τους στο μητρώο αρρένων, δεν νομίζω όμως οτι α) το καλύπτει κάποια κοινοτική οδηγία ως δυσμενή διάκριση (ή κάτι άλλο) και β) οτι θα το έχει κυνηγήσει κανείς δικαστικά για να του επιτραπεί να θητεύσει.

Ως βασική προϋπόθεση φυσικά για να πάνε στρατιώτες κι οι τρανς άντρες (αλλά και οι τρανς γυναίκες, ως γυναίκες) πρέπει να εγγυάται το κράτος ή ο στρατός τέλος πάντων, την ασφάλειά τους. Σημειώνω οτι ενώ ένας στρέητ άντρας δεν θα έβρισκε τον Μπακ ελκυστικό, ο βιασμός ως πράξη εκδίκησης δεν έχει να κάνει με την ερωτική επιθυμία. Αυτό δεν είναι κάτι που επιδέχεται νομοθετικής ρύθμισης, φοβάμαι.

Α και για τη ιστορία, εγώ αν επέμεναν να με πάρουνε, θα πήγαινα, κι είχα δηλώσει καταδρομείς. Ούτε τόσο σπάνιο θά 'τανε, τρανς πρώην λοκατζής, απλά λίγο κωμικό (όσο ακούγεται). Τώρα θα ήθελα να το γυρίσω στο "αφού θέλουμε να έχουμε Χ νέους στο στρατό και δεν θέλουνε όλοι οι άντρες να πάνε, γιατί δεν αφήνουμε και τις γυναίκες να υπηρετούν για να συμπληρώσουμε τους αρθιμούς (υποθέτοντας οτι αρκετές δεν θα είχαν αντίρρηση);" Αλλά θα πάει μάλλον μακρυά η βαλίτσα, ε;

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010 στις 4:08:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος είπε...

"Ξέρω οτι προς το παρόν στους τρανς άντρες δίνουνε ένα Ι5 άμα τη εγγραφή τους στο μητρώο αρρένων"

Πώς το ξέρεις; Γιατί το κάνουν αυτό; Τι είδους Ι5 είναι αυτό;

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010 στις 4:13:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Χμ, τί να σου πώ, ούτε που θυμάμαι που το είχα πρωτακούσει, αλλά τείνω να τα συγκρατώ αυτά τα πράγματα. Συγκεκριμμένα θυμάμαι για "απαλλαγή" οπότε μάλλον Ι5, όχι;

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010 στις 5:27:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Αν θυμάμαι καλά κι ένα αρχίδι να σου λείπει, δεν σε παίρνουν, όχι;

(Επειδή έχουν περίσσεμα).

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010 στις 5:32:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

(Σόρυ, έλλειψη)

(άσε, το σκότωσα)

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010 στις 5:33:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

ΟΚ, σου βρήκα αυτό:

http://www.omhroi.gr/images/sections/SI.pdf (εφημερίδα της κυβερνήσεως)

Στη σελίδα 37 (του pdf) λέει για γεννητικά οργάνα:

"Ο ερμαφροδιτισμός ή η έλλειψη του πέους (Ι5)"
"Η απώλεια και των δύο όρχεων ή η φανερή ατροφία τους ή η παραμονή τους μέσα στο κύτος της κοιλίας με ψυχικές και ορμονικές διαταραχές (Ι5)"
"(το ίδιο) χωρίς ψυχικές και ορμονικές διαταραχές (Ι4)"
"Η κρυψορχία ή εκτοπία του ενός όρχεως όταν ο άλλος παραμένει υγιής (Ι2)"
"Συγγενής ή επίκτητη έλλειψη του ενός όρχεως για οποιαδήποτε αιτία πλην της κακοήθειας, ενώ ο άλλος παραμένει υγιής (Ι2)" (άρα τελικά ράδιο αρβύλα το περί μονάρχιδων που παίρνουν απαλλαγή).

Και πιο πάνω στη σελίδα 15 λέει οτι "Βαριές ψυχοσεξουαλικές διαταραχές (παραφιλίες) και διαταραχές ταυτότητας φύλου (παρενδυσία, τρανσεξουαλισμός)" είναι Ι5, και δεν ξέρω με τί κριτήρια θεωρείται οτι "θεραπεύτηκαν" (αν δηλαδή με την επέμβαση αλλαγής φύλου σου περνάει η "βαριά ψυχοσεξουαλική διαταραχή).

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010 στις 5:49:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Αιθεροβάμων είπε...

Εντάξει, το άκουγα να το λένε "θέλει αρχίδια ο στρατός", δεν είχα σκεφτεί ότι το εννοούσαν κυριολεκτικά.

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010 στις 2:17:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Λολ... Πέσε για ύπνο μάτια, μετά θα βλέπεις εφιάλτες με bits που σε κυνηγάνε απ' το MBR... :P

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010 στις 4:00:00 π.μ. EEST  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα