Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Browsers: όπες λέμε "περιηγητές"

Θά 'θελα νά 'ξερα ποιός έκανε αυτή τη μετάφραση, browser = περιηγητής. Κανένα αστέρι στην ομάδα μετάφρασης (= localisation) των Windows. Τέλος πάντων.

Υπέπεσε στην αντίληψή μου οτι ο IE 6 που έχω ακόμη (αυτός που ερχόταν default με τα XP) δεν δείχνει σωστά τη σελίδα του μπλογκ. Συγκεκριμμένα βάζει το sidebar στον πάτο της σελίδας. Γενικώς χρησιμοποιώ Firefox και δεν έχει πρόβλημα, επίσης το Chrome και η Opera που δοκίμασα είναι εντάξει. Υποθέτω οτι και το καινούργιο Explorer θα δείχνει σωστά τη σελίδα, αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρη απλά το επισημαίνω. Αν έχετε προβλήματα με την εμφάνιση του μπλογκ μπορεί να φταίει οτι χρησιμοποιείτε Explorer.

Ευχαριστώ.

(Όταν γίνω διάσημη θα απαιτήσω οι επισκέπτες μου να χρησιμοποιούν το browser της επιλογής μου).

Συγγνώμη; Σαφάρι είπατε; Τί θα πάμε γι' άγρια ζώα; Ε; Μακ; Τί είναι αυτό; Όπως λέμε Μακντόνατς; Α, δεν ξέρω εγώ απ' αυτά, συγγνώμη.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα