Η διαλεκτική της Έριδας.
Μικρή σημείωση, σχετικά με το πρόσφατο blogwar όπου έχει εμπλακεί ο e-lawyer:
Μέχρι να έρθει η καλύτερη και πιο ευγενική διαδικτυακή κοινωνία που οραματίζονται άνθρωποι σαν τον e-lawyer, έχω να προτείνω κάτι. Όταν βλέπουμε έναν μπλόγκερ που έχει σαφώς τοποθετηθεί ως σύμμαχός μας, με λόγο έναρθρο, και με γνώσεις που δεν είναι στη διάθεση του καθενός (λόγω της τεχνικής του κατάρτισης στα θέματα που πιάνει στο στόμα του) να μην τον αφήνουμε μόνο του όταν δέχεται συντονισμένες επιθέσεις από υπεράριθμους αντιπάλους- αυτό που λέμε swarming. Γιατί κάποια στιγμή, θα αηδιάσει και με εμάς και μ΄ όλους και θα τα παρατήσει.
Λέω πως είναι καλή ιδέα, όποιος ΛΟΑΤ μλπόγκερ κρίνει οτι ο e-lawyer έχει μιλήσει σωστά για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤ ατόμων, να κοιτάξει να δεί πώς θα τον υποστηρίξει, είτε με μηνύματα συμπαράστασης στο μπλογκ του, είτε με όποιο άλλο τρόπο νομίζει.
Για όποιον έχασε το επεισόδιο, ο πόλεμος ξεκίνησε σε ένα ποστ του Old Boy που έκραζε το Ζαχαράτο επειδή πανηγύριζε για την Εθνική. Εμένα προσωπικά, να κι η εθνική σας κι η μπάλα σας (εκτός αν παίζει η ΑΕΚ), αν περιμένετε πάλι να σηκώσετε το κύπελο για να σας σηκωθεί, χέσε μας. Αλλά η ομοφοβία, είναι τοξική, λομώδης και ύπουλη. Μην περιμένεις να έρθουνε να σε πλακώσουνε στο ξύλο για να την διαπιστώσεις και να αντιδράσεις. Γιατί τότε δεν θα χρειαστεί να περιμένεις και πολύ, με πιάν΄ς;
Για να δώ λοιπόν, το κίνημα των Ελλήνων ΛΟΑΤ μπλόγκερς. Μασάει ή μετράει;
Μέχρι να έρθει η καλύτερη και πιο ευγενική διαδικτυακή κοινωνία που οραματίζονται άνθρωποι σαν τον e-lawyer, έχω να προτείνω κάτι. Όταν βλέπουμε έναν μπλόγκερ που έχει σαφώς τοποθετηθεί ως σύμμαχός μας, με λόγο έναρθρο, και με γνώσεις που δεν είναι στη διάθεση του καθενός (λόγω της τεχνικής του κατάρτισης στα θέματα που πιάνει στο στόμα του) να μην τον αφήνουμε μόνο του όταν δέχεται συντονισμένες επιθέσεις από υπεράριθμους αντιπάλους- αυτό που λέμε swarming. Γιατί κάποια στιγμή, θα αηδιάσει και με εμάς και μ΄ όλους και θα τα παρατήσει.
Λέω πως είναι καλή ιδέα, όποιος ΛΟΑΤ μλπόγκερ κρίνει οτι ο e-lawyer έχει μιλήσει σωστά για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤ ατόμων, να κοιτάξει να δεί πώς θα τον υποστηρίξει, είτε με μηνύματα συμπαράστασης στο μπλογκ του, είτε με όποιο άλλο τρόπο νομίζει.
Για όποιον έχασε το επεισόδιο, ο πόλεμος ξεκίνησε σε ένα ποστ του Old Boy που έκραζε το Ζαχαράτο επειδή πανηγύριζε για την Εθνική. Εμένα προσωπικά, να κι η εθνική σας κι η μπάλα σας (εκτός αν παίζει η ΑΕΚ), αν περιμένετε πάλι να σηκώσετε το κύπελο για να σας σηκωθεί, χέσε μας. Αλλά η ομοφοβία, είναι τοξική, λομώδης και ύπουλη. Μην περιμένεις να έρθουνε να σε πλακώσουνε στο ξύλο για να την διαπιστώσεις και να αντιδράσεις. Γιατί τότε δεν θα χρειαστεί να περιμένεις και πολύ, με πιάν΄ς;
Για να δώ λοιπόν, το κίνημα των Ελλήνων ΛΟΑΤ μπλόγκερς. Μασάει ή μετράει;
14 σχόλια:
Τελικά η ΑΕΚ παίζει δυνατά στη ΛΟΑΤ κοινότητα! Πόσα επίπεδα είχε αυτό το ρημάδι το σύνθημα "είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ", δε θα μάθει ποτέ ο Ντέμης... Θενκς για το τιπ Στάσσα, πάω να συμπαρασταθώ σε e-lawyer πάραυτα.
ΠΑΛΙ έχασα όλο το τζέρτζελο έ;
:-(
Kai έχασα και γυμνές φωτό....
ΠΟΣΟ γκαντέμω μπορεί να είμαι;
Άννα:
"Είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ": Λολ, καραλόλ, αν κι έχω κάτι χουλιγκάνους φίλους Αεκτζήδες που έχω την εντύπωση δε θα χαρούν πολύ να το ακούσουν αυτό... χαχά!!
Tanila:
Μπα, παίζει ακόμη. Αυτά δεν ψοφάνε γρήγορα. Οι γυμνές φωτό ήτανε σ΄ άλλο μπλογκ, σε άλλο κόσμο. Btw, σόρρυ για το άδειασμα, αλλά το έβγαλα το απόσπασμα που τις αναφέρει, ήταν άσχετο με το σκοπό του παρόντος ποστ τελικά...
Σε εντόπισα απο τις απαντήσεις σου στον ολντ μποι.
Ανθρωποι σαν εσένα, δεν θα είχαν την ιδια αντιμετώπιση με ι-λοιερ νομίζω. Η αξιοπ΄ρέπεια σου είναι εμφανής. Επίσης διαβασα κι ενα διήγημά σου για τη Σκυλα. Εξοχο.
Θαθελα να πω οτι παρόσα φαίνονται, το "είναι" της ιστορίας (για να επανέλθω στο επιμαχο τοπικ όπου ξεκινησαν ολα) ΔΕΝ αναφερόταν, τουλάχιστον οπως εγω το εξέλαβα, στην ομοφυλοφιλία.
Τελος παντων δεν περασα γιαυτό, αλλα για να σου μεταφέρω την εκτίμησή μου για τον τρόπο που εκφράζεσαι.
Χαιρετισμους και καλές διακοπές.
Α, και μκάτι αλλο.
Νομίζω πως ενα πράγμα για το ποποίο αξίζει κανείς να υποστηρίξει καποιον άλλον είναι σαφώς η φιλία, ενα αλλο όμως είναι η δικαιοσύνη. Θεωρώ οτι έχεις αίσθηση των πραγμάτων. Αν θες να στηρίξεις τον ι-λοιερ ως φίλο, η όπως λες επειδή συμπαραστέκεται, οκ. Αλλα εγώ δεν στηρίζω τον ολντ μποι. Κρίνω, οσο μου επιτρέπει η κρίση μου, που ειναι το δίκιο. Και είδα μια τραβηγμένη αντίδραση. Οσο για τον ολντ μποι, το είπα και στον ιδιον και επαναλαμβάνω οτι κακώς δεν σβήνει τα υβριστικά -οσα δεν εσβησε, γιατι αλλα τα εσβησε.
Τελος παντων, νομίζω αρκετά με αυτό το θέμα, χαιρετώ.
Nomad, γειά σου και καλωσήρθες. Σημείωσε οτι με εντόπισες γιατί όσοι μιλάμε υπέρ του e-lawyer εκεί μέσα, δεν γράφουμε ανώνυμα. Εγώ τουλάχιστον έχω και τη μάπα μου φωτογραφία, έχω πει και το όνομά μου, όποιος θέλει με βρίσκει και στην καθημερινή μου ζωή. Το αναφέρω ενδεικτικά των δύο στρατοπέδων που έχουν σχηματιστεί.
Όσο για την αξιοπρέπεια, σε ευχαριστώ θερμά για τον καλό σου λόγο. Τον e-lawyer τον έχω παρακολουθήσει λίγο καιρό, τον Old Boy λιγότερο. Από ότι έχω διαβάσει όμως, ο e-lawyer δεν προσβάλλει, ότι έχει να πεί το στηρίζει με επιχειρήματα, λογικά, ψύχραιμα και επί των γεγονότων, όχι κατά προσώπων- δεν κράζει κανέναν. Ο Old Boy, είναι όλος ένα ατέλειωτο κράξιμο, κατινιά, μιζέρια και λαϊκουριά. Γιατί να υποστηρίξω τον Old Boy και γιατί να μην υποστηρίξω τον e-lawyer που είναι πράγματι αξιοπρεπής και σωστός;
Κι εγώ αυτόν που έχει το δίκιο υποστηρίζω, όπως το βλέπω. Πρόσεξε σε παρακαλώ οτι καλώ όποιον "μπλογκερ κρίνει οτι ο e-lawyer έχει μιλήσει σωστά" για τα δικαιώματά μας. Όχι "πάμε παιδιά, βαράνε το δικό μας". Αυτά, σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη.
εγω πάλι είμαι της άποψης πως δεν χρειάζεται να εμπλακεί κανείς γιατι δεν βρήκα τίποτα ακραίο σ'αυτά που έγραψε ο old boy(που καθόλου εννοείται δεν συμπαθώ και μόνο που είναι παντρεμένος και δικηγόρος) και σιγά τη συμπαράσταση πια απ'τον e-lawyer,με εκνευρίζουν οι άνθρωποι που μιλάνε μόνο για νόμους, δεν ένιωσα να με αφορά καθόλου όλο αυτό(αν εξαιρεθεί το τζέρτζελο), περσι είχα ξεκινήσει πόλεμο για έναν μαλάκα στο ΘΕΜΑ αλλά τότε νομίζω υπήρχε λόγος
Δεν νομίζω Stassa. Ο Old boy είναι αυτός που είναι. Δεν μπορώ να τον κατηγορήσω, ούτε ποτέ ένοιωσα να με προσβάλλουν αυτά που γράφει. Αυτή είναι η πραγματικότητα της Ελλάδας: ακόμα και ένας (straight) blogger που θεωρείται από τους πιο φωτισμένους, πρέπει να δει σε αμερικανική τηλεοπτική σειρά (6 feet under) «ανδροπρεπείς» ομοφυλόφιλους, ώστε να βρει αφορμή να σχολιάσει επί του θέματος. Αυτό είναι που μου είχε κάνει εντύπωση με αυτόν, ήδη από το – περίφημο πλέον – παλαιότερο σχόλιο του κι έτσι έπαψα να δίνω βάθος σε ανάλογες αναρτήσεις τους. Για μένα σήμαινε πολλά. Δεν μπορώ όμως να τον κατηγορήσω γι’ αυτό, να θυμώσω σε προσωπικό επίπεδο μαζί του. Δεν είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για το πόσο λίγο έχει προχωρήσει η κοινωνική ζύμωση σε πολλά ζητήματα στην Ελλάδα. Ακόμα και στην Oklahoma City να πας, άνθρωποι με ανάλογες ευαισθησίες (που είναι προφανές ότι έχει ο Old boy – το πιστεύω αυτό που λέω), είμαι σίγουρος ότι έχουν gay άτομα στον κοινωνικό τους περίγυρο, έχουν άμεση εμπειρία, ώστε να μην βασίζουν τις αντιλήψεις τους σε «βιβλιογραφικές» αναφορές, όπως μια τηλεσειρά από την άλλη μεριά του Ατλαντικού.
Φταίει λοιπόν ο Old boy ή το ομογενοποιημένο, παστεριωμένο γάλα, που μας πουλάνε πανάκριβα, το οποίο είναι - η τάχα μου - «εξευρωπαϊσμένη» Ελλάδα;
Από την άλλη μεριά, το post για το Ζαχαράτο (τον οποίον δεν τον ήξερα – σ’ ευχαριστώ για την πληροφόρηση BTW) δεν με ενόχλησε. Ίσως γιατί τρέφω μικρή εκτίμηση (προφανώς όπως και ο Old boy) για τα ελληνικά μιντιακά celebrities.
Εμείς τι κάνουμε; Σίγουρα οι κοκορομαχίες, όπως αυτές που ακολούθησαν, δε βοηθάνε και δεν έχουνε καμία διαφορά με πόλεμο τηλεοπτικών παραθύρων.
les:
Το θέμα ξεκίνησε από το Ζαχαράτο, μετά όμως πήγε μακρυά η βαλίτσα, με διάφορους σχολιαστές, και τον Old Boy να λένε οτι δεν έχεις δικαίωμα να σε προσβάλλει η λέξη πούστης αν είσαι πούστης, ούτε αν δεν είσαι, οτι νά, όλες οι αδερφές που κάνουνε σαν υστερικιές και χάνουνε και το λίγο δίκιο που έχουνε, οτι αποστειρώνεται η Ελληνική γλώσσα άμα δεν μπορείς να ξεφωνίσεις τις κραγμένες αδερφάρες κι όλα αυτά τα φαιδρά. Τέλος πάντων, κατ' επιλογή χώνεσαι ή όχι. Εγώ θεώρησα οτι με αφορά το θέμα. Αυτό πάντως δεν ήταν πόλεμος. Ούτε για θερμό επεισόδιο στα σύνορα δεν πιάνεται...
Θωμά:
Το κατάλαβα οτι δεν σου έκατσε και πολύ καλά όλη αυτή η φάση. Κι εγώ δεν έχω καμμιά ιδιαίτερη εκτίμηση στους μαϊντανούς της τηλεθέασης, τους περισσότερους κιόλας ούτε ποιοί είναι δεν ξέρω και βρέθηκα να υπερασπίζομαι το δικαίωμά τους να είναι οι χυδαίες ψωνάρες που είναι, συνήθως. Όσο για τη γκέυ κουλτούρα γενικά, πρέπει να έχεις καταλάβει όσο καιρό αλληλοδιαβαζόμαστε οτι δεν έχω και μεγάλη σχέση. Κι έχω τις πολύ έντονες αντιρρήσεις μου για το γκέυ λάιφστάιλ.
Από ένα σημείο και μετά όμως, όπως είπα και στον les, έφτασε η συζήτηση στο πόσο υστερικιές είναι όλες αυτές οι αδερφάρες που φωνάζουνε οτι τις ρατσίζουνε κι ούτω καθ΄ εξής. Φυσικά, αν είχαμε κάνει όλοι μώκο δαγκωτό από την αρχή, δεν θα είχε γίνει τίποτα. Χαίρω πολύ, είμαστε μειοψηφία και δεν μας παίρνει να ψηφίζουμε δια βοής. Άρα, τί; Το βουλώνουμε και δε λέμε τίποτα; Για να μή μας πούνε γραφικούς;
Εγώ δεν είδα όμως γραφικές αδερφές. Είδα τους λίγους που μιλήσαν, ας πούμε κατά της ομοφοβίας (κι όχι, γενικώς, υπέρ του Χαχαράτου ώς προσωπικότητας) να μιλάνε έντονα μεν, αλλά όχι προσβλητικά και την ίδια στιγμή να τρώνε στη μούρη ακριβώς το κράξιμο που μας κατηγορούσαν οτι το φανταζόμαστε- με τη δικαιολογία οτι εμείς το προκαλέσαμε. Κι επειδή δεν υποτιμώ κανέναν, εκτιμώ οτι ο καθένας που συμμετείχε στην κοκορομαχία θα σηκωθεί από το πληκτρολόγιο και θα σκεφτεί πόσο κάφρος μπορεί να γίνει και θα το θυμάται την επόμενη φορά. Κι αφού τα γραπτά μένουν, μπορεί όποιος θέλει να γυρίσει στα σχόλια και να δεί ποιός είπε τί και πού ξεκίνησε η όλη ιστορία- και πώς να μην επαναληφθεί.
Κι όχι, εμένα δεν μου θυμίζουνε τηλεπαράθυρα αυτοί οι τσακωμοί στο δίκτυο. Μου θυμίζουν διαφωνίες σε καφετέρια, χωρίς τα όρια που θέτει ο κίνδυνος της φυσικής βίας στη λεκτική αναμέτρηση. Πιστεύω απλώς οτι ακόμη δεν έχουμε καθαρίσει από τα συλλογικά μας απωθημένα. Κάποια στιγμή, θα μας φύγει το άχτι, θα ξεβουλώσει ο βόθρος και θα ησυχάσουμε. Δηλαδή, ναί, αυτή είναι η πραγματικότητά μας, αλλα παραμένω αισιόδοξη. Και σόρυ για την πολυλογία μου. Μόλις ξύπνησα κι έχω όρεξη. :)
Στάσσα σύμφωνοι.
:)
Χαίρομαι γι αυτή την απαντηση, είναι ειλικρινής και ανεπιτήδευτη. Την αποδέχομαι με χαρά.
Την καλημέρα μου.
Μετράει καλή μου..μετράει..Καλησπέρες μάχιμες..
@ xomeritis
Δυστυχώς μοιράζεις πολύ εύκολα συγχωροχάρτια. Ο old-boy και πολλοί άλλοι μπλόγκερ διεκδικούν με χαρακτηριστική άνεση πιστοποιητικά προοδευτικότητας όταν κράζουν τον Ψωμιάδη, το παπαδαριό και τους υπόλοιπους συνήθεις στόχους. Ο ίδιος είχε διαπράξει πολύ πρόσφατα το αμάρτημα της "πολιτικής ορθότητας" όταν σχολίασε δυσμενώς έναν αρθρογράφο της Ελευθεροτυπίας που αποκάλεσε "πατσα από κρέας" το υπέρβαρο μοντέλο του Λούσιαν Φρόιντ. 'Οταν όμως πρόκειται για τους γκέι όλες αυτές οι προοδευτικές "ευαισθησίες" πετάνε από το παράθυρο με τη λογική του "έλα μωρέ, λίγη πλακίτσα και χαβαλές με τις αδελφές δεν έβλαψε ποτέ κανένα".
Επίσης δεν βλέπω για ποιο λόγο είναι δική μας ευθύνη το γεγονός ότι ο old-boy δεν έχει εκτεθεί ποτέ σε διαφορετικά βιώματα. Οι περισσότεροι στρέιτ ουδέποτε επεδίωξαν να έρθουν σε κοινωνική επαφή με άτομα που είναι openly gay - αντίθετα το αποφεύγουν όσο μπορούν. Και από πάνω έχουν το θράσος να μας κατηγορούν για γκετοποίηση και όλα τα συναφή!
Νομίζω ότι ο φερετζές των λογοτεχνικών "αξιώσεων", προοδευτικών "ευαισθησιών" (οι οποίες είναι επιλεκτικές και πάντα ανέξοδες) και όλα τα συναφή δεν θα έπρεπε να θολώνει την κρίση μας. Θα σου πω ότι παρακολουθώ τον συγκεκριμένο μπλόγκερ εδώ και καιρό και δεν είναι η πρώτη φορά που του επισημαίνω φάουλ στα επίμαχα ζητήματα. Αυτό εξηγεί και το σθένος της δικής μου αντίδρασης.
Διάβασα πολύ προσεκτικά το επίμαχο ποστ και τα άλλοτε πετυχημένα αλλότε προσβλητικά σχόλια του αλλά προτίμησα να μην συμμετέχω. κατ'εμέ οι διαδικτυακές έριδες σπανίως οδηγούν σε αποτελέσματα ουσίας. όντως χάθηκε η μπάλα μετά από κάποιο σημείο
Ethan:
Για να είμαι ειλικρινής, οι διαδικτυακές έριδες εμένα μου αρέσουνε. Σε συζητήσεις πρόσωπο με πρόσωπο, είναι δύσκολο να εκφραστείς τόσο καθαρά, αφού στο δίκτυο τα γράφεις, αντί να τα λες (και δεν είναι ανάγκη να σου ξεφύγουν και μαλακίες που δεν εννοείς ή δεν τις έχεις σκεφτεί λίγο παραπάνω). Επίσης, επειδή είναι δύσκολο όταν έχεις κάποιον μπροστά σου να του πεις τί πιστεύεις στ' αλήθεια γι' αυτόν, πιστεύω οτι ωφελεί η απόσταση κι η ανωνυμία που προσφέρει το δίκτυο. Και τελικά, επειδή τα γραπτά μένουν (εκτός κι αν τα σβήσεις!) αναγκάζεσαι να δείχνεις και μια συνέπεια, που δεν την έχεις, ενδεχομένως, όταν συζητάς λάιβ.
Και τέλος πάντων, Έλληνες είμαστε. Λίγη αντιπαράθεση θα μας φοβίσει τώρα;
(Εντάξει, το flaming είναι άλλο καπέλο... κι εγώ συμφωνώ οτι χάθηκε η μπάλα, κι ο μπούσουλας και τα πασχάλια, σ' εκείνη τη φάση... Ε, κάποια στιγμή θα συνεχίσει η συζήτηση, σε πιο ήρεμους τόνους, πιστεύω.)
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα